מיקרה בבנק מסויים . מה דעתכם ?

מיקרה בבנק מסויים . מה דעתכם ?

היום מפקידים כבף מזומן באמצעות בנקומט .ברוב הבנקים
הגולם מאשר מיד את הסכום ההפקדה . וזה נירשם בחשבון האישי

ביום חמישי הכנסתי למכונה 8000 ש"ח . המכונה עשתה רעש של ספיריה . פלטה בחזרה 450 ש"ח . והוציא אישור
הפקדה מזומן . פעולתך לא הושלמה . נא ליפנות לסניף ההפקדה
פניתי מילאו טופס תלונה . מיום ה' הפקידות עונות כולל המנהל היום יזוכה החשבון שלך . ולא זוכה כלום
השאלות הם : יש אישור שבוצע הפקדה מזומן . מה יקרה אם הבנק יטען שהוכנס רק 3 אלף ש"ח . מי צודק בסכום ? מה ניתן לעשות במיקרה והבנק ימשוך את העניין . הם ביכלל טוענים שחברת ברינקס אחראית על ריקון ומלוי המזומן .
מה דעת המוחים בנושא ? והאים הייה מיקרה כזה למישהוא
 
חסרים פרטים

המכונה קלטה 8000 פחות 450 ולא קיבלת אישור על גובה הסכום?

האם הפקידים מאשרים בעל פה שהפקדת את הסכום הנ"ל?

יתכן שבמקרה הגרוע ביותר תצטרך לבקש פסק דין הצהרתי שהפקדת 8000 ש"ח.
 
כול התשובות לא

מה זה פסק דין הצהרתי ? איך עושים את זה בתביעות קטנות ?
תודה לעונים
 
צודק . עדיין לא קיבלתי

שום מיכתב תשובה על התלונה
מה שמעניין . שיש להם טפסים מוכנים מרואש למיקרים כאלה
נחכה לתשובה של הבנק . ןלפי זה נמשיך
תודה .
ומה עושים עים פסק הדין ההצהרתי ? הולכים להוצאה לפועל . או לבנק ?
 
שואל רק לידע

מה שכר עבודה שגובה עורך דין למיקרה כזה .
אולי בסוף נגיע לעמק השווה
אבל אני אוהב ליראות את הנולד

עדיין לא קיבלתי תשובה מהבנק

מה קרה בכספומט . הם עדיין לא טוענים כלום על ההפקדה
אים זה הייה 100 ש"ח . או 8000 ש"ח
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
בכל יום (או כמעט) נבדקת יתרת הכספומט

במקרה של תלונות מושוות התלונות עם יתרת הכספומט ותעוד הפעולות הרשום בו.
בעיה יכולה להתעורר אם בסמוך לפעולתך נעשתה טעות אחרת שבה מי שמשך כסף קיבל יותר מהסכום שנרשם בכספומט
בנוסף - סמיכות התלונה למועד ההפקדה משחק לטובתך
 
זה הפתק שיצא מהמכונה

מיד ניכנסתי לסניף יש טופס תלונה שחתמתי זה הכול
טוענים שבירנקס בודק . הפקידה והמנהלת

 
מה שמעניין

ניכנסתי לאתר של המועצה לצרכנות .
יש רשימה ארוכה של תלונות נגד
חברות הכבלים. עסקים,חברות תיקשורת .

נגד בנקים אין כלום . אין אפילו שורה אולי יש לך משהוא נגד בנק

הבנקים הם ישרים ?? אגב עד רגע זה . הפקידה אומרת עוד כמה ימים יחזירו את הכסף . כול יום אותו נוסח
 

אלעד.

New member
אין קשר בין טעות בהפקדה לבין טעות במשיכה

המחסניות למשיכה והתא להפקדה מנוהלים בתוך הכספומט בנפרד, והכסף שמופקד לא יכול לשמש למשיכה.
 
מיסתבר ש....

שלא שעובדי הבנק פותחים את הכספומט אלה ברינקס
כול היועצים כתבו שעובדי הבנק פותחים את הכספומט בערב
שוחחתי עם שרות לקוחות במרכז הארצי בת"א והוא גם אמר שברינקס מטפל בכסף

ובאמת צריך לחכות עד 7 ימים עד שהכול סודר


העיקר סוף טוב הכול טוב
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
כדאי שתקרא את התשובות שנותנים לך

באף אחת מהתשובות לא נכתב שמי שפותח את הכספומט הוא עובד הבנק (ולעצם העניין אין בכלל חשיבות מי משלם לזה שפותח את שכרו)
 
אבל פעם בשבוע מגיעים עובדי ברינקס

למלא או לקחת עודף שטרות . כי יש הפקדות . ויש משיכות

ליפני שסגרו את שיטת הקופות בסניפים . פקידי הבנק היו ממלאים
את השטרות . במעט הבנקומטים שהיו מפוזרים .
היום בכול סניף יש 2 קופות אוטומטיות שניתן לימשוך
לכן הברור ערך שבוע . במיוחד שאני ביקרתי שש כול יום
וכאן כתבו שכול יום בערב בודקים . את זה עשו פעם הפקידי הבנק
הסכום שלי עמד בצד במצב חריגים . לכן בא ברינקס ופתח את הכספומט
ביגלל שיש הפקדות ומשיכות . השטרות מאוזנים . וברינקס ממלא או מרוקן את הכספומטים . ולא פקידי הבנק . פעם בשבועיים . אם אין הודע שיש חריג
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
לא בזה העניין

אנשים טורחים ומשיבים ומיעצים לך
ואתה טענת שהשיבו לך תשובה מסוימת והיא שגויה.
עברתי על כל התשובות שקיבלת ולא מצאתי את התשובה המסוימת הזאת.
ולכן המלצתי לך שבטרם תגיב כך תקרא את התשובות
 
ליפעמים תשובה אחת

ניראת בצורות שונות . ענו לי שכול ערב בודקים את היתרה .של הכספומת .
מיסתבר שפעם בשבוע או שבועיים . פותחים את הכספומת . במידה וחסר או יש יתר שטרות .
או כמו המיקרה שלי . שהשטרות עמודו בצד בחריגים . הזעיקו את ברינקס
תוך 6 ימים היגיעו פתחו ראו שיש בחריגים סכום של 8000 מיד זיכו את חשבוני .

ברינקס נותן שרות כניראה לכול הבנקים . ממלא ומוריק את המכונות

ביגלל התשובה שכול ערב בודקים ... נידנדתי לפקידה . היא סיפרה לי על ברינקס

לא האמנתי לה . עד שדיברתי עים שרות לקוחות בסניף המרכזי . על עניין הברינקס
 
למעלה