מיקרו קופי - מה זה? ואיך עושים את זה נכון
מיקרו קופי הוא כינוי לשימוש בטקסט בצורה יצירתית כחלק מחויית ה UX באתר.
דוגמה במקום לכתוב - "התנתקות" אפשר לכתוב "לא, אל תלכו.. נתגעגע"
המטרה להניע את הגולשים לפעולה או למנוע מהם לבצע פעולות כמו הפסקת תשלום, התנתקות וכו'.
מיקרו קופי זו שיטה נפלאה להפוך אתר או אפליקציה ליותר ידידותיים ולייצר חיבור רגשי אצל הלקוח.
הבעיה העיקרית עם מיקרו קופי? הסלוגנים הנחמדים הפוכים במהרה לפתטיים - לא רק שהם מאבדים את ההשפעה על הגולש הוא אפילו יכול להתייחס אליהם בבוז. בטח אם מדובר בקופי שרץ תקוטפה ארוכה.
לכן עומדות בפניכם שתי אפשרויות בשימוש במיקרו קופי - האחת היא לייצר מערכת שמציגה את המיקרו קופי במעקב. כלומר, בהתנתקות הראשונה הגולש יקבל מסר אחד, בהתנתקות השניה מסר אחר וכן הלאה.
אם אין לכם את היכולת הטכנולוגית - תעברו לאופציה 2 והיא להחליף את הקופי כל 2-3 חודשים.
לדעתי, אם לא בא לכם להתעסק בזה, עדיף שלא תשתמשו במיקרו קופי בכלל.