מירי רגב, אני מעריץ אותך, עפר לרגלייך אני!!!

ששון72

New member
מירי רגב, אני מעריץ אותך, עפר לרגלייך אני!!!

טקס הענקת "פרסי אופיר" התקיים אתמול במעמד שרת התרבות מירי רגב.
במהלך הטקס וללא ידיעתה המוקדמת של השרה רגב עלה להופיע זמר ערבי שלמיטב ידיעתי שר או ציטט משיריו של המשורר הפלסטיני שונא ישראל מחמוד דרוויש.
בחרתי לצטט בפניכם שני קטעים משיריו של אותו מחמוד דרוויש.

"אם אהיה לרעב, בשרו של הכובש יהיה לי למאכל.הזהר מהרעב שלי, מהזעם שלי"

להלן קטע משיר נוסף: "לכו לאן שתרצו אבל לא בינינו, בשום אופן!
הגיע הזמן שתסתלקו, שתמותו היכן שתרצו, אבל לא בינינו, צאו מכל דבר, צאו מפצעינו מאדמתנו, צאו מהיבשה, מהים, מהכל. וטלו עמכם גם את מתיכם."

מארגני הטקס בחרו בפרובוקציה הזו על מנת להביך את השרה רגב והיא בתגובה, קבל עם ועולם יצאה החוצה במהלך ביצוע השיר....(אני פשוט מעריץ אותה
)
לאחר מכן במהלך נאומה שאותו החרימו חלק מן "הנאורים והפיקחים"...חלק אחר צעק, ביזה והשפיל, והיה אפילו אחד שהעז להתפרץ לבימת הנאומים לכיוונה של השרה מירי רגב.....הווו, כמה עידון ותרבותיות!!!
אתם מבינים?....החונטה התרבותית המגלה אהדה, שלא לומר אהבה ליצירות הפשיסטיות של המשורר מחמוד דרוויש המטיף לאכול בשר יהודים ומשתחווה אפיים ארצה בפני יצירותיו....אינה מסוגלת להעניק פתחון פה לשרת תרבות בישראל. ועוד לא דיברנו על האלימות המילולית שהופגנה ע"י חלק מנציגי המחנה השמאלי "המתורבת"....וכאמור אפילו היה מקרה של אלימות פיזית.

הגיבורה שלי , לא נסוגה, עמדה בגאון ונעצה את מילותיה בבשרה של החונטה המזדקנת האליטיסטית השמאלנית....תוך הבטחה שהיא תמשיך ביתר שאת לפעול למען השגת שיווין חלוקתי בין כל האמנים.
חברי "המועדון הסגור" שבמשך שנים התרגלו לקבל את חלק הארי בכל פרמטר ופרמטר תקציבי מפנימים כעת שיש "שריף חדש בעיר" ...וזה מוציא אותם מדעתם....אני חייב לומר שאני מתמוגג מאושר למראה פרצופיהם המעוותים מכעס......
אישה אמיצה נחושה .בטוח שלא מתחנפת או מתרפסת בחוסר בטחון מול כל אלו "שאף פעם לא טועים"....מול אלו הבטוחים שהאמת זורחת מישבנם המתנשא!!!
פשוט תענוג!!!
 
למעלה