נראה לי ששרון לוזון פתר לך את הבעיה
אבל עם לא אני אסביר שוב השאלה מתחלקת לשני חלקים,ביתויי ההשתלבות ובתויי הדחיה אתה צריך לתת שתי דוגמאות לכל אחד מהם, כלומר שתי דוגמאות להשתלבות כגון זה שבזכות המאנסיפציה (מתן שיוויון זכויות להיהודונים) היהודים השתלבו בתרבות המקומית ,כלומר, יצאו מהישיבות ומלימודי התורה בעיירות שלהם ועברו אל העיר (מה שאתה אמרת עיור ובצדק) ,שם בעיר הם התחילו ללמוד את השירה והמחזות והספרים לא רק של החכמים היהודים אלה גם אמנים מאותה תקופה ותקופות אחרות שלא היו חלק מהתרבות היהודית ,כלומר הם התחילו להשתלב בתרבות במקומות בהם הם חיו, עוד דוגמא , היהודים השתלבו בעמדות פוליטיות וצבאיות ,הם נכנסו למפלגות,או לתפקידים צבאיים, הם התחילו ללמוד את המקצועות החופשיים (לא עוד תנ"ך ותורה) כמו ערכית דין , רפואה,ראיית חשבון וכו' , הם התחילו לתפוס תפיקידים בבנקים ושאר העסקים העירוניים היהודים. לאומת זאת היהודים במזרח אירופה (רוסיה ושות') כיבלו יחס אנטישמי שהבתטא במעשים כגון הפרוגרומים בקהילות היהודיות שבהם באו אנשים ,הרביצו ורצחו יהודים ,שרפו איזה בית כנסת, והלכו לשתות וודקה , אתה צריך לתת לפחות נגיד דוגמא או 2 לשמות של פרוגרומים שנעשו ביהודים עוד דוגמא היא "תחום המושב" שזהו איזור אליו הוגבלו היהודונים לחיות ,במקום הזה הם עשו את העסקים שלהם ,את העיירות שלהם בנו שם ואת ורק שם הם הורשו לחיות. אני מקווה שזה יעזור לך ,אני דיי נגד תשובה מוכנה מאיזה אתר, אתה אמור ללמוד את הנושא ,לא לצותת את זה,אחר כך הכל ישתבש לך בראש וחיזרים יחתפו אותך ופתאום תמצע את עצמך לבוש בבגדי אישה עם פאה בלונדינית שר שירי פופ מצועצעים (ראה ערך פורום דוליז)