מישהו בכפר סבא רשום ל-IPOST? שאלה בבקשה

omarlittle

New member
מישהו בכפר סבא רשום ל-IPOST? שאלה בבקשה

אבא שלי חושב על להירשם לשירות של הדואר, ה-IPOST, והוא ראה באתר של עיריית כפר סבא שהם מדוורים דרך ה-IPOST, מישהו יודע איזה עוד חברות מדוורות שם? שווה לעשות את הדבר הזה? הרי לא פעם קרה שאיזה חשבון נעלם, שאיזו הודעה לא הגיעה, שהדוור חולה ואלוהים יודע מה עוד. הוא מתלבט אם לעשות את זה, נראה לי יותרה גיוני לקבל את הכל בדואר מאובטח למחשב, זה גם חוסך את כל הניירת המשוגעת שמבזבזים שם. לא? יש כאן מישהו שעשה כבר? תודה רבה
 

אריה גל

New member
שלילי, אבל חשבונות הוט וסלולרי ובזק אני מקבל

שלילי, אבל חשבונות הוט וסלולרי ובזק אני מקבל במייל, ומה שאין הוראות קבע ( למשל, מיסי עירייה יש... ) אני גם משלם בכרטיס אשראי במייל. אני מניח שהדאר לוקח עמלה ( מישהו צריך שם לסרוק ולשלוח ) בעוד קשר ישיר לחברות הרלוונטיות ובקשה שישלחו במייל וודאי תשמח את כל הצדדים.
 

ו שתי

New member
לא ידעתי שיש כזה שירות

אצל כל מיני נותני שירותים אנחנו מקבלים דואר ישירות לח-ן מייל יעודי לכך. מאד יעיל, ובעיקר חוסך טונות של ניירת מיותרת למדי.
 

במשרד20

New member
מפתיע שהדואר בא ביציאה הזו

בניגוד לדעות הרווחות על הדואר\ הפתיע אותי לחלוטין המוצר הזה, גם זמין מהבית, גם מאובטח, גם חוסך את התור, ולא פחות חשוב, חוסך את הנייר. תמליץ לו שיעשה, כי הרבה חברות מצטרפות עכשיו לשירות ומתכוונות להעביר את הדיוורים שלהן לשם. אני מקבל מהעיריה, מהמוסד לביטוח לאומי, משירותי בריאות כללית ואני מקווה מאוד שפרטנר יתחילו לדוור שם, אני מקבל מהם המון ניירת, וזה כבר עולה על העצבים שכל כך הרבה בולשיט אני זורק לפח. זה גם יעיל כי זה שומר לך את הכל והכי מפתיע, זה בחינם!
 

motior

Member
כל הכבוד לדואר

שמשתמש בכינויים פיקטיביים בתפוז לפרסומת "סמויה". משתמש שנרשם כרגע לתפוז שואל בפורום כפר סבא על השרות (אחרי שהוא שאל עליו גם בפורום ירושלים). מוזר שהוא בכלל גר בחיפה... ומשתמש אחר לגמרי - שבמקרה גם נרשם כעת - עונה לו שהשרות מצוין. כל כך מצוין שאותו משתמש טרח לכתוב בכמה פורומים הודעות על הנושא... יש להם עוד כמה "חברים" שכותבים בפורומים שונים על השרות החדש... לי זה משום מה לא גורםלהאמין להם.
 

omarlittle

New member
כל הכבוד על חוש הבילוש

לא חשבתי שזה ששאלתי בעיר מגורי (סליחה נלחץ חיפה בטעות, הוא הראשון מתחת לירושלים - תוקן) ובעיר שבה אבא שלי גר את אותה שאלה, תקפיץ את הסקוטלנד יארד. מצטער שזו פעם ראשונה שאני שואל בפורום והייתי צריך להירשם בכדי לשאול. לא יקרה שוב. מבטיח!
 

malibi10

New member
IPOST

אכן, אני נרשמתי לפני מספר חודשים לשרות הנ"ל. עד היום לא קבלתי שום דבר דרכם. לא יודעת מה קורה שם אבל שום כלום. אולי יתעשתו ויתחילו לעבוד כמו שצריך.
 
למעלה