המקום היה מפוצץ עד אפס מקום, ומה שקרה זה שהיו עוד המון אנשים שרצו לרכוש כרטיסים ולא היה כבר מקום. הבעלים ביקשו שגלי תקיים שתי הופעות באותו ערב אחת אחרי השנייה... (להופיע 4.5 שעות באותו ערב זה כמובן יותר מדיי) אז... לא ניתן אלא לחכות להופעה הבאה.
הקמלוט בהרצליה... אומנם הייתי שם רק פעם אחת, אבל לא אוהבת מממילא הופעות בישיבה, ועד כמה שזכור לי די דחוס שם (הקמלוט בת"א אבל יותר גרוע). דווקא נשמעת הופעה טובה למדי, אבל די טיפשי לבקש מגלי לעשות פתאום ככה סתם הופעה שלא תוכננה אחת אחרי השנייה. מה שכן, שמחה שהיו הרבה אנשים.
זה הטרנד הכי עכשווי של הופעות כיום. ובד"כ ההופעות מתחילות בישיבה ומסתיימות בעמידה. בזמנו היה מקום שנקרא הלוגוס בנחלת בנימין בת"א מקום ממש מתוק ונורא התעצבתי כשהוא נסגר. הקמלוט הרבה יותר משודרג וגם יותר גדול. הבמה והתאורה לא מאולתרים והאקוסטיקה מצויינת זה ממש בנוי במיוחד להופעות זה בילוי מושלם. יושבים מקשקשים עם חברים לפני ההופעה שותים משהו ואז יש הופעה ממש אחלה רק תלוי איפה יושבים
זה לא שלא נהניתי מההופעה עצמה [בטח שנהניתי זה היה רבע משינה] מה שכן לא אהבתי את סידורי הישיבה... ושאני והחברה שלי החלטנו לעמוד באמצע ההופעה, נהניתי יותר - וגם שמתי
שיובל [בנאי למי שתהה] נהנה יותר שיש אנשים שעומדים ונהנים בהופעות שלו. בכלל כל הקטע של לשבת בהופעות לא נראה לי, זה פשוט לא אני...
נדמה לי שבהופעות של "צעד אחד לפני הנהר", שנת 88, היו כמה ערבים בודדים שגלי הופיעה (נדמה לי שב- "צוותא"): הופעה ב- 22:00 וב- 00:30. אני חושב שטוב שהיא לא תמשיך עם זה גם אם יהיה ביקוש. היא נותנת מעצמה את הכל בהופעה, כמעט בלתי אפשרי לחזור על זה רצוף.
אני יכולה להגיד לך בדיוק מתי זה היה. הופעת הבכורה שלה לאחר הוצאת האלבום "אמצע ספטמבר" דווקא התקיימה בצוותא בת"א. היתה הופעה אחת באמת ב9:30 ביום שישי בערב וב00:30 היא עלתה להופעה נוספת. הייתי בת 14 אבא שלי לקח אותי והחזיר אותי והיו מעריצים יותר מבוגרים בני 17 18 הם נשארו להופעה הנוספת ואני זוכרת שכל כך הצטערתי וקינאתי בהם שהם יכולים ואני לא. אחר כך היא התארחה בתכנית הרדיו "בטן גב" אצל שוש אחותה וסיפרה על ההופעות האלה. זו היתה אגב הופעתה הראשונה בחיים בצוותא בת"א.
אם כבר מדברים על ההופעה של אמצע ספטמבר אז ראיתי אותה בעין-הוד. בערך שבוע לפני הגיוס ושבוע אחרי שקבלתי רשיון נהיגה. נהגתי לשם בלילה (זה די רחוק, צפונית לזכרון) עם בן דוד שלי ועד היום הוא זוכר לי את הנסיעה (המפחידה!) הזו... ההופעה (זה די ברור......) היתה מעולה, והתארח בה אילן וירצברג. הם שרו יחד הרבה שירים וגם את השיר של אילן "על מדרגות התאטרון", שהיה בזמנו להיט גדול.
דרך אגב עדי מה דעתך על זה שגלי תחזור לעבוד עם אילן??? המון אנשים מסביבי שואלים למה היא לא חוזרת לעבוד איתו. הרי כל הלהיטים הגדולים והתקופות המצליחות היו איתו. אני אישית חושב שהוא לא ממש עבר את מבחן הזמן ולא בטוח אם השירים שלו וההפקה שלו מתאימה להיום אבל אולי זה אפשרי. אשמח גם לתגובות אחרים.
אני חושב שהוא מלחין מעולה, שירים מגוונים כל כך: הטוב ביותר לדעתי, מבין השקטים: "בלוז חורפי" ומבין הקצביים: "עוד מעט" כדאי לבדוק עם אסף מה קורה. במיוחד עכשיו בשלב איסוף החומר לדיסק החדש. תוכל לדבר איתו?? (הוא משום מה לא נכנס לפורום הזה, לקודם הוא כן נכנס)
אבל... גלי, למרות שהיא ממשיכה באותו קו, מתחדשת כל הזמן עם יוצרים חדשים ורעננים ועיבודים עכשווים. וזו הסיבה שלדעתי הם לא חזרו לעבוד יחד. אגב גם אני אוהבת את "על מדרגות התיאטרון" ואפרופו אילן וירצברג והמופע שדיברת עליו, היא שרה איתו שיר נוסף בהופעה ההיא בצוותא והוא נקרא "סקס אחר" שבודאי כולם מכירים. היא ביצעה אותו נהדר. אגב עדי יצא לך להיות בהופעות שבהן גלי ביצעה את "קסם קטלני"? היא היתה ממש עושה הצגה שלמה על הבמה זה היה נורא מצחיק. חבל שבמופע הנוכחי אין איזה קטע כזה שהיא ממש פורקת עול על הבמה. רוב האנשים לא מכירים את הצדדים האלה שלה וחבל, כי לגלי יש יציאות שהיא ממש קורעת.
היא באמת שרה אותם עם אילן וירצברג ונדמה לי שאפילו עד 1990, ההופעות של "בראשית". "קסם קטלני" היה בסדר בהופעה, אבל את השיר עצמו אני לא מאוד אוהב, כמו את הסגנון של עוד שירים מתוך "קח אותי הביתה". "סקס אחר", כנ"ל, אני רק חושב שהמילים שלו לא כ"כ מתאימות לגלי "של היום".
ראש בנוגע ל"קח אותי הביתה" אתה כבר יודע שבעיניי הוא פשוט יצירת מופת ממש. על דבר אחד תהיה חלייב להסכים שזה האלבום בה' הידיעה שגלי מביאה לידי ביטוי את כל גווני הקול שלה וכל האיכויות שלה באות לידי ביטוי בו. אין שיר אחד בתקליט בו היא נשמעת אותו הדבר. כל שיר משהו אחר. פשוט מדהימה.