מישהו התנסה בשילוב מוצלח ?
בני פדד גבוה מדבר שוטף, חברותי, ואינטליגנטי מאוד משולב היום בגן חובה באופן מוצלח. מוצלח כי הגננת שלו רואה את השילוב כדרך חיים. הילד לא נחשב אצלה לכאב ראש, והיא מאמינה שכל ילדי הגן יוצאים נשכרים מהשילוב. לגבי שנה הבאה הייתי שמחה לשלב אותו בכיתה רגילה. נראה לי שמה שאני צריכה לחפש זה מורה שמעוניינת באמת ובתמים לשלב. כי את כל השאר אני יכולה "לספק" : ילד עם מוטיבציה ויכולות גבוהות, סייעת צמודה אם יש צורך וליווי של אנשי מקצוע לצורך התיעצות והבנה של הילד והמצבים הבעייתיים שייוצרו. איך מוצאים מורה שרוצה (באמת רוצה) לשלב ? הפחד הכי גדול שלי הוא שהילד יכנס לכיתה שבה המורה לא אומרת בקול רם אבל חושבת לעצמה " איזה מכה יש לי השנה ילד חריג בכיתה". הילד שלי ירגיש את זה כאילו זה כתוב לה על המצח... למישהו יש המלצה על מורה שמשלבת עם כל הלב ?
בני פדד גבוה מדבר שוטף, חברותי, ואינטליגנטי מאוד משולב היום בגן חובה באופן מוצלח. מוצלח כי הגננת שלו רואה את השילוב כדרך חיים. הילד לא נחשב אצלה לכאב ראש, והיא מאמינה שכל ילדי הגן יוצאים נשכרים מהשילוב. לגבי שנה הבאה הייתי שמחה לשלב אותו בכיתה רגילה. נראה לי שמה שאני צריכה לחפש זה מורה שמעוניינת באמת ובתמים לשלב. כי את כל השאר אני יכולה "לספק" : ילד עם מוטיבציה ויכולות גבוהות, סייעת צמודה אם יש צורך וליווי של אנשי מקצוע לצורך התיעצות והבנה של הילד והמצבים הבעייתיים שייוצרו. איך מוצאים מורה שרוצה (באמת רוצה) לשלב ? הפחד הכי גדול שלי הוא שהילד יכנס לכיתה שבה המורה לא אומרת בקול רם אבל חושבת לעצמה " איזה מכה יש לי השנה ילד חריג בכיתה". הילד שלי ירגיש את זה כאילו זה כתוב לה על המצח... למישהו יש המלצה על מורה שמשלבת עם כל הלב ?