מישהו יודע אולי

BlueMage

New member
מישהו יודע אולי

איך עושים net-rendering ? עם כן או אולי הוא יודע איפה אני יכול להשיג מידע על זה אז בבקשה להגיד תודה
 

hazgul

New member
אתה מתכוון ל

רינדור ב Wire Frame? אם כן, אז תלוי בתוכנה, אבל אני אסביר את הטכניקה. בתוכנות מבוססות וורטקסים (כגון מקס) ואך ורק בתוכנות מבוססות וורטקסים
התוכנה פשוט לוקחת את האובייקט, ושמה קו על כל אינטרסקציה של משולש. האזגול
 

dor_ian

New member
זה לא מה שהוא התכוון

הוא רוצה להריץ את הרינדור על יותר ממחשב אחד במקביל (net) אני אין לי מושג בזה וברשתות בכלל (וטוב שכך)
 

eldarinn

New member
אם השאלה שלך

מתייחסת לתשובה של HAZGUL אז אין לי הרבה לחדש. אבל אם DOR_IAN צדק אז זה בהחלט אפשרי אבל תלוי בתכנה שלך. זו אותה הפונקציה שלמעשה תומכת במספר מעבדים ומופעלת דרך ה CONSOLE של DOS במקרה של PC. כל התכנות של ALIAS WAVEFRONT תומכות בריבוי מעבדים ורנדר על מספר מחשבים בו זמנית (חלוקת SEQUENCE). אני מציע שבעניין הזה תבדוק FAQ באתר החברה המייצרת את התכנה בה אתה משתמש. ברמה העקרונית זה FEATURE של תכנות מאד רציניות דוגמאת MAYA, RENDERMAN וכו´.
 

Druyanizem

New member
עשיתי את זה פעם עם חבר שלי

ולא... לא את זה! אני מתכוון ל net rendering חיברנו את שני המחשבים שלנו ועשינו רינדור ב 3d studio max בכל אופן.... במחשב אחד אתה אמור להעלות סרבר במחשב השני לעלות את מקס (בהנחה שאתה עובד עם מקס) לעשות רנדר ולבחור באפשרות נט רנדר ואז הוא אמור לראות שיש סרסר פתוח במחשב השני ואז הוא יפעיל אוטומטית את המקס במחשב השני וזה... אני יודע שההסבר שלי לא משהו אבל זה מה יש יש גם הסברים בעזרה של מקס
 

themeny

New member
פשוט

במחשב הראשי תפעיל את ה NETWORK RENDERING MANAGER ואת ה QueueManager ואת ה Network Rendering Server (אם אתה רוצה שמחשב זה גם ירנדר) במחשב האחר (SLAVE) תפעיל רק את Network Rendering Server. בשביל לראות פרטים על הרנדר ב QueueManager, תלחץ על MANAGER -> CONNECT במקרה שה NETWORK RENDERING MANAGER לא מזהה את אחד המחשבים, תכנס ב Network Rendering Server ל EDIT-> SETTING ותוודא שה AUTOMATIC SEARCH דלוק. בחלון רנדר ב MAX תדליק את ה NET RENDER. תזכור רק שבמחשב הראשי צריך להפעיל את ה MANAGER וה QueueManager (לא חובה), ובשאר המחשבים צריך להפעיל רק את ה SERVER.
 
למעלה