מישהו יודע למה?

מה ששומעים במוניטור זה לא מה

שהקהל שומע.. זה חלק מפרד שם אתה יכול לתת לזמר או לנגן למי שצריך יור מכלי מסויים או נגיד הזמר רוצה לשמוע אותו עם ויתר אקו בצוניטור כי זה עוזר לו או לשמוע יותר פסנתר ופחות תופים למשל... יש הרבה דומאות
 

tsachiho

New member
מישהו יודע למה?

אני סאונד-מן בבי"ס שלי. עכשיו, באחד המופעים שהיו, העמדתי ציוד, כיוונתי הכל, שמתי מוזיקת רקע עד שכל הקהל יגיע, ופתאום, המוניטור שלי התחיל להוציא עשן והפסיק לעבוד. למה? למוניטור אין חיבור חשמל, רק כניסת סאונד!
 
יכול להיות ממספר גורמים,סביר ביותר

עומס יותר שרף את הממברנה,כנראה שפתחת את המוניטור על אותו הלבל של הPA והוא לא עמד בעומס אם תתן לי נתונים כגון סוג המוניטור אוכל לאמת/לבדוק
 

yaron4all

New member
שאלה שתמיד סיקרנה אותי

מהו תפקיד המוניטור
 

baduist

New member
מוכרח לציין

ש"מוניטור" היא מילה שמתייחסת להמון דברים, לפחות שלשה הקשרים עולים לי שקשורים בסאונד - 1. רמקול בימתי. 2. רמקול "אולפני":). 3. מסך המחשב. רק כדי לחסוך בלבול, אם מישהו לא מכיר.
 
מוניטור-השם בא מהמושג ניטור-

נניח,מוניטור בבית חולים מנטר את מצב הלב של החולה,דא?הפעולה מקבילה,המוניטור הבימתי מנטר את קול הזמר,הוא מוציא צליל שטוח/שיטחי ביותר,ועליו יכול המופיע להסתמך-סוג של באלאנס לעצמך. (ציטוט שנשמע בכל הפקה ישראלית-נווו תןן לי עודדד מוניטוררר אנלאא שומע אתתת עצמייי!!!אאאהה לאאאאאאא יוווותתררר מדיייייייייייייייייי)
 
למעלה