אז ככה
1. data mining עד כמה שאני יודע זהו התהליך המחקרי (חלק ממחקר איכותני) שמתבצע על מנת לדלות נתוני התנהגות צרכנים, מניעי רכישה, עמדות, תפיסות וכדומה. 2. תגובה ישירה - מוצא הדורש תגובה מיידית לפרסום, לדוגמא הדקה ה 90, כרטיסים אחרונים להצגה וכדומה. מובן שהטון הפרסומי, המסר והמדיה מותאמים לעניין. אני בטוח שדן ישמח להרחיב. 3. DBM- שיווק על בסיסי נתונים. מושג אשר באופן כללי מתייחס לפעילויות שיווקיות שחברה מבצעת על בסיס לקוחותיה הקיימים או על בסיס לקוחות של חברה אחרת שהיא משתפת עימה פעולה. לדוגמא: חברת ביטוח המציעה ללקוחותיה לרכוש ביטוח נוסף, מוסך השולח ללקוחותיו הודעה על בדיקת חורף לרכב, חנות בגדים המודיעה על השקת קולקציה חדשה/מכירת סוף עונה ללקוחותיה הקיימים. DBM מתבצע תמיד באמצעות פעילויות BTL ולא במדיה. 4. שיווק ישיר - מהיצרן/יבואן ללקוח ללא תיווך של חנויות או ערוצי הפצה נוספים.