מישהו יודע מה קורה עם סקין?

last day

מישהו יודע מה קורה עם סקין?

זה נראה שלכל אחד מהם יש עניינים אישיים לעשות. זה נראה על פני הקרקע שהם עשו את הלהקה הזאת בשביל הפאןגירלז וזה עניין חד פעמי =\

oracle

שאלה מצויינת~

ששואלים כל המעריצים של סקין, ו/או של כל אחד מחברי הלהקה בנפרד P= כרגע אין שום מידע רשמי בקשר להמשך דרכו של ההרכב, אז זה נותן מן הרגשה של סתם ארוע חד פעמי, אבל מצד שני, זה נראה לי סופר טיפשי להשקיע כל כך הרבה מאמץ בגיג שלא ילך לשום מקום אח"כ. כנראה שכל מה שנשאר לנו לעשות זה לשבת ולחכות בשקט עד שתגיע איזה הכרזה רשמית, או שהדיסק/DVD ישוחררו.. הדבר הכי קרוב לזה זה שבגליון פולסמייטס של ספטמבר יהיה ראיון ארוך עם יושיקי, אז אולי שם הוא יחדש משהו =/

One Missed Call

גמני תהיתי XD

דיי ראיתי סירטון של איזה לייב שלהם, כשהמתופף אומשו [תזכירו לי מיזה היה? ^^'] העיף כיסאות על הקהל XD [אושלא X:]. זה היה הדבר היחידי שהם עשו או שהם הקליטו עוד שירים מאז? משומה, אני לא מוצאת שירים שלהם להורדה. XD

Nurmidor

יושיקי!!!

מתוך המייספייס של יושיקי: August 17, 2007 - Friday S.K.I.N. show OK….. I came back to L.A. from Tokyo just 2 days before the S.K.I.N. show. I had to go to my recording studio directly from LAX airport, had some meetings regarding the movie soundtrack I've been working on, and practiced the drums for the show. The next day we had a band rehearsal at the Long Beach Arena, but before and after that I had to go to my recording studio again (with traffic, those locations are around 2 hours apart). So I didn't have time to sleep the night before the show. Well I guess I should say the first S.K.I.N. Live went well, considering the minimal rehearsal time we had, and the band members did very well….. ….but my head was a little blurry….. Not because I didn't sleep a few days before the show….. I wish I could have seen everybody's face (audience) a little more….. And I should have smashed the drum set even more…ha ha ha ha …… I don't exactly know what I'm talking about….. but….. Well….. That was the first drum performance on stage for me since X Japan's Last Live….. I don't know why but as soon as I started playing the drums on the stage at the Long Beach, so many memories started filling my head….. Don't get me wrong… I was very excited playing with these amazingly brilliant members, but I started feeling a little sad, and a few times tears filled my eyes and blurred my vision….. Very strange….. I don't think I've conquered the sadness of past X Japan memories yet….. But at the same time I felt like I found the place to live….. Besides inside of the dark recording studio. Being on stage….. Breathing with you….. And beating the beat along with your heartbeats….. I don't know how long I should be, and I can be….. But I found a place again ….where I belong. I'd like to feel the sound I'd like to feel your breath I'd like to feel your heartbeat I'd like to feel your scream More and more….. I love you, YOSHIKI PS All my respect goes to the band members of S.K.I.N., staff and FANS who supported us. Thank you!!! אני מניחה שככל שזה תלוי ביושיקי, זה יהיה יותר מפרויקט חד פעמי...

oracle

מממ~~

מה שראית זה מן הסתם סרטון חובבים מההופעה היחידה שהיתה להם, ב-29.6.08, באנימה-אקספו בארה"ב. זהו הרכב שהקים Yoshiki (מעיף הכיסאות), המייסד והמתופף של X Japan האגדית, האמא של כל ה-Jrock, שכולל אותו, את Sugizo (מלונה סי לשעבר), את Gackt ואת Miyavi. הם שרו שם 4 שירים בלבד, שכתבו לקראת ההופעה. כל אחד מהם כתב אחד מארבעת השירים (כפי הנראה) וקל לזהות את המאפיינים היחודיים שלהם בשירים. את לא מוצאת שירים שלהם להורדה כי הם עדיין לא הוציאו אף דיסק~ http://www.myspace.com/skinonline

למעלה