מישהו יודע משהו על הסמל הזה?

lola606

New member
מישהו יודע משהו על הסמל הזה?

אחי הביא איתו את השרשרת הזו מדרום אמריקה לפני כמה שנים... מכר לו אותה איזשהו אינדיאני מכשף מוזר \: כשאמא שלי מצאה אותה במגירה הוא ביקש ממנה לזרוק את השרשרת ושהוא לא רוצה לראות אותה יותר כי יש לה כוחות מיסטיים כלשהם. הוא טען שהרגיש רע כשענד אותה בטיול ולא נרדם בלילות והיה הוזה דברים מפחידים. מאז שאחי חזר ועד היום יש לנו בבית בלילות רעשים, ודברים מוזרים קורים. לדוגמה: בכל בוקר אני מוצאת קקי ופיפי ברחבי הבית למרות שהכלב שלי ישן איתי בחדר סגור כל לילה(ושאלתי את ההורים, הם לא קמים בלילה), הכלב נובח על האויר בכעס ונבהל מכלום, יש רעש של צעדים במסדרון ופעם אחת אפילו של דילוגים (כמו ילדה), מכשירי חשמל נכבים ונדלקים מעצמם(מישהו משחק במחשב בלילות... ממש משחק), משהו שורט את הדלתות בלילה.. ועוד. אני את השרשרת מצאתי קצת אחרי שאמא שלי התכוונה לזרוק אותה וכנראה ששכחה... התאהבתי בה וענדתי אותה בעצמי קבוע. כבר 7 חודש שהשרשרת היתה נמצאת בבית של החבר שלי, כי שם שכחתי אותה.. עד הלילה של אתמול(שבת). בכל התקופה שהיתה אצל החבר, הוא סיפר לי שיש לו רעשים בקומה שלו ושהוא מפחד נורא כי אין שם אף אחד ושיש לו סיוטים נוראיים, שבהם אני באה בדמות שד ומנסה לקחת לו איזושהי אבן והוא לא רוצה להרוג את השד כי הוא כביכול אני... אתמול אמא של החבר מצאה את השרשרת והניחה לי אותה על כיור המקלחת, ענדתי אותה בלילה וניסיתי להרדם. כל הלילה לא ישנתי. כל הלילה היו לי שיתוקי שינה(מה שתמיד היה לי מאז שהייתי קטנה אך בזמן האחרון נעלם), קמתי מסיוטים והרגשתי שמישהו מנסה למשוך לי את השמיכה ברגליים ומניח עלי את הידיים(באיזור הישבן), היו צעדים חזקים מחוץ לחדר ומשהו פשוט לא נתן לי לישון(החבר שלי ישן בקומה שלו למעלה, אף אחד לא עולה אליו.. אין להם מה לחפש שם בארבע בלילה). זאת השרשרת. מישהו יודע משהו עליה, על הסמל? יכול להיות שזה לא קשור אליה בכלל? אולי אחי הביא איתו משהו מדרום אמריקה יחד עם השרשרת הזו שלא צריך להיות פה אצלנו?
 

RainBird

New member
צלב- בסיגנון אפריקאי ראיתי זהים באמנות תיימנית. אבל זה רק תמונה של סמל. במה הקמיע טעון? המחרוזת והחרוזים שלה אולי יתנו לנו רמז. יש תמונה מפורטת שלה?
 
ראיתי כאלה מאתיופיה

הם היו בדרך כלל רגילים וסימלו את הדת הנוצרית ולפעמים שימשו כקמעות. אך כמו שארדן אמר, מה שמשנה זה במה החפץ טעון.
 

neophile

New member
והאם הסמל לא קשור לנושא הטעינה ?

כלומר , האם אפשר לקחת כל סמל ולטעון אותו במה שאתה רוצה ? ואם כן , אז מה המשמעות של הסמלים השונים ? האם הם משפיעים על הטעינה עצמה או על האפקט של החפץ הטעון לאחר מכן ?
 
למעלה