מישהו יכול להגיד לי
.....

מישהו יכול להגיד לי ../images/Emo92.gif .....

איך בדיוק נכנסה אשלי להריון עם בתה אבי מויקטור ניומן.כי פספסתי פרק ואני לא מבינה הכיצד?ולמה לא סיפרה לו מלכתכילה?
 

nimix

New member
אני חושב ש ..

ככה: היו פרקים אשר התמקדו בגניבת הזרע של ויקטור, ובתחילה דיאן גנבה ממעבדת הזרע ( שמרה את זה אצלה בבית עם צידנית קירור או משהו כזה..) ואז ניקי גילתה את זה אז היא גנבה מדיאן ( הגונב מגנב פטור?) ובאמת אולי גם אני פספסתי משהו אבל אז היו הפרקים על אשלי ועל הנסיעה שלה לאיזה שיט כאשר היא אמרה שמצאה מישהו רק כתורם זרע, ז"א לשכב איתו כדי שיהיה לה ילד ............. אבל תמיד ידענו שיש פה יותר מה שנראה לעין.. ומפה לשם מתחילים להבין שבעצם אשלי לקחה והשתמשה בזרע של ויקטור למה לא סיפרה לו? --- > אפשר רק להניח, לדעתי, שהיא לא רצתה שהוא ידע, אחרת היה רוצה לעזור בגידול הילד וכו' והיא כנראה רצתה לגדל לבד..... אני לא בטוח שזה בדיוק עונה על השאלה , אולי מישהו אחר יודע יותר מדויק גם אני אשמח לדעת שבת שלום ..
 

brum

New member
לפעמים הכותבים לא נצמדים להמשכיות

בכל סדרה טלויזיות (וגם בסרטים) יש איש/אנשים שכל תפקידו לעקוב אחרי האירועים ולדאוג שלא יהיו שיבוש ים בעיקביות וההגיון של העלילות - בצח"מ או שאין בכלל או שהם מתעלמים - כמו למשל שקולין נולדה הרבה לפני בילי אבל כשעשו את "קפיצת הגילים" (יום אחד בילי היה ילד קטן ואחרי כמה חודשים גדל בכמה שנים כשאחרים מסביבו נשארו באותו גיל) היא פתאום יותר קטנה. בתקופה ששודרה גניבת הזרע של דיאן בארץ אני כבר קראתי באתר האמריקאי שאשלי גילתה שהזרע הוא מויקטור ולכן עקבתי במיוחד אחרי החלק הזה כשהוא הוקרן בישראל אז מה שהכי בטוח זה שהשחקנים עצמם לא ידעו מה יקרה (כנראה שגם הכותבים) כי כשאשלי ביקרה את ויקטור לספר לו שהיא בהריון מאדם אחר לא ניכרו שום סימני מתח על פניה (דבר שכמובן לא הגיוני) וגם לא הראו אותה מתייחסת לנושא הזרע של ויקטור כשהיא גילתה את ההריון. מה שכן - כשויקטור מאוחר יותר בדק מה קרה ל"הפקדה" שלו אז נאמר שמלבד ההוצאה של דיאן וההחזרה היתה עוד הוצאה והחזרה לא ברורה שבהתחלה הוא ניסה לחקור אותה אבל לא מצאו את הסיבה והוא כנראה יחס את זה להחלפה שניקי עשתה.
 

python 4

New member
זה היה מתוכנן מלכתחילה

וזכורה לי סצנה אחת בודדת שבה הוכח למעשה שהתסריטאים ידעו שאשלי בהריון מויקטור עוד מלפני שהיא נכנסה להריון. כשאשלי גילתה שדיאן מחזיקה את הזרע של ויקטור בפנטהאוז שלה הראו אותה (את אשלי) מחזיקה את המפתח לפנטהאוז (היה לה עותק מהזמנים שהיא היתה גרה שם). היא נראתה אז תכננית משהו. לא ראו אותה גונבת את הזרעים, אבל אחרי זה היא יצאה לכאורה לשיט ולמעשה לאיפה שעשו לה את תהליך ההתעברות או וואטאוור. זה אם אני זוכר נכון..
 
למעלה