מישהו יכול לסכם לי את היום בוילה מבחינת נעמה

amiram001

New member
מישהו יכול לסכם לי את היום בוילה מבחינת נעמה

מעניין אותי מאוד לדעת באיזה אסטרטגיה נעמה בחרה בשביל להציל את התחת שלה ? אל תאכלו את הלוקשים שהיא מוכרת לנו !!! אתמול הפרצוף האמיתי שלה יצא החוצה שהיא התחנפה לעינב , מה קרה פתאום מעניין אותה מה עינב חושבת ?????? כאילו זה לא ברור חכל העולם ואשתו שפתאום שהיא מרגישה את ההדחה קרובה אליה אז היא משחקת אותה מקשיבה לעינב ותמחברת פתאום לכל אנשי הוילה ?????????. מה קרה לפני שבוע שיחקה אותה סנובית ולא היה בכבוד שלה לשבת עם כל החבר'ה של הוילה ופתאום אתמול האמת התגלתה לה בפנים והיא קלטה שהיא צריכה לשנות אסטרטגיה ---- ועכשיו היא מנסה להפוך את עורה !!! אני אומר לכם קבל עם ועדה -היהפוך כושי עורו ונמר חברבורותיו ???????? שימו לב את הטקטיקה שלה ושל קרן שהם מנסות להיות פתאום נחמדות . דיר-בלקום שתאכלו את הסרט שהיא מנסה להאכיל אותנו - תפתחו את העיניים אנשים ושלא תעיזו להצביע לטובת נעמה למה זה יתפוצץ לנו בפרצוף שלנו . חוצ מזה שימו לב איזה שקטה היא פתאום ולא מביעה דעה למה היא קלטה שכל מה שיוצא לה מהפה נשמע רע והקהל בבית גם חושב ככה . אני חוזר ומדגיש אם נעמה לא הולכת היא זיינה אותנו והיא צחקה עלינו למה רק אני יודע מה היא חושבת בתוך ליבה . יאללה תרביצו לי פה תגובות .
 

Marina200

New member
to late

אכן זה מה שהיא מנסה לעשות, אבל כנראה זה כבר מאוחר מדי. לדעתי גם שונאים אותה כל כך לא בגלל שהיא הייתה סנובית אלא, בגלל מה שמיקי אמרה. בעצם, אם לא מיקי...נעמה לא הייתה מעומדת להדחה השבוע.
 

קפרי

New member
כולם שינו אסטרטגיה אפילו יוסי כדי להשאר

וזה לגיטימי
 

א ו ח נ ה

New member
אם הבנתי נכון את השיחה שלה עם קרן

היא (נעמה) שוקלת לפרוש במידה והיא לא תודח מהתכנית, או לפחות על זה היא דיברה עם קרן היא אמרה שהיא מרגישה שהיא לא מתאימה למשחק הזה, וקרן ישר "עודדה" אותה ב"יכול מאוד להיות שאת לא מתאימה"
אני ממש לא סובל את קרן, היא באמת ראויה לערן הדוחה שאגב בפייסבוק מגדיר את עצמו כדוגמן. בסדר.
 
למעלה