מישהו יכול לספר מה יהיה עם אמנדה??

שירןב

New member
מישהו יכול לספר מה יהיה עם אמנדה??

היי, מה קורה עם אמנדה? כל הזמן יש לי (רק לי?) את התחושה שעוד מעט יתגלה פרצופה האמיתי, והיא לא באמת אוהבת את מקנזי, אלא באה להזיק לה. מישהו יכול לספר מה ההמשך בנושא. כולל בעלה שאמור להופיע. תודה!
 

python 4

New member
גם לי יש תהייה בנושא -

כנראה פספסתי פרק או שניים (או 20 30) - אבל פעם אני משוכנע שמק ממש שנאה את אמא שלה, ולמעשה היא הגיעה לג'נואה סיטי אחרי שהיא ברחה ממנה. ואז במשך שנים מק היתה רגישה לכל הנושא הזה של אמא שלה, לא הסכימה לדבר על זה, ואם אתם זוכרים - היא פרשה מהפרוייקט של ילדי ז'בו כדי שהיא לא תתפרסם ואמא שלה תגלה אותה. אז מה נסגר איתה?
 

שירןב

New member
כן, באמת פספסת הרבה...

מאז דברים קרו, ואמנדה הצליחה לגרום למק להתקרב אליה, ומאז הן רק מתקרבות. השאחה היא אם אמנדה באמת לטובתה של מק, כי אני זוכרת איזה פרק לפני שנה או יותר, שראו את אמנדה בפעם הראשונה בסדרה, היא היתה בבית שלה, איפה שזה לא יהיה, ואמרה במרירות: אולי באמת הגיע הזמן לדעת מה קורה עם הילדה "היקרה" שלי. יקרה - בציניות. בקיצר, יכול להיות שהכל צביעות? והיא רוצה להרע לה?
 

venustudent

New member
היא באמת אמרה ככה?

כי רוב העלילה עם אמנדה מעידה על הכוונות הטובות שלה. חוץ מזה, לפי מה שהולך בפרקים עכשיו, מישהו גילה שאמנדה נמצאת בג'נואה סיטי וזה כנראה ראלף (זה ניחוש- ממש לא ספוילר), שאמנדה רוצה לברוח ממנו- אם רוצים להכניס לעלילה דמות "רעה" זה אומר שאמנדה היא "טובה", לא?
 

שירןב

New member
כן, עוד מישהו זוכר?

כן, אני זוכרת את הקטע הזה. השאלה היא אם כל הזמן נחשוב שהיא נלחמת בבעלה, ואוהבת כל כך את מיקנזי, ופתאם תשנה את עורה, ונגלה שהכל היתה מזימה לקחת את כספה או משהו כזה... מתאים לצח"מ. אגב, סתם לידע כללי, כשעושים כזה דבר, והופכים דמות מטובה לרעה בבת אחת, בד"כ התסריטאים לא אומרים את זה לאף אחד, לאף שחקן עד שזה קורה, מתוך מחשבה שאם הם ידעו שהדמות חיובית / טובה / תמימה, הם ישחקו אותה אחרת מאשר אם ידעו מראש שמתישהו היא תשנה את עורה. מעניין, לא? בקיצר, אף אחד לא זוכר, מהפרקים האמריקאים, מה קורה עם אמנדה?
 

SoldieRonit

New member
../images/Emo207.gif מי יכול להסביר לי מה היה עם

פיליס - למה היא הגיע הפעם לבית חולים ??
 

nimix

New member
לגבי פיליס..

כבר שכחתי את הסיבה המדויקת אבל היה לה משהו עם ההורמונים שהיא לקחה - זה עשה לה בעיות ( מן הסתם...) שהיא הסתירה מהרופא שלה אח"כ ג'ק צעק על הרופא) ומשהו עם השחלות (?) , והיה סיכון ממשי על חייה - חשבו שהיא תמות אך ALLAS היא חיה ונושמת .. וטוב שכך מקווה שעניתי על השאלה , בטח גם תוכלי לראות בתקצירים מה היה.. נ.ב. מקווה שעניתי נכונה .. אם פיליס במקרה שוב היתה בבית החולים בשבוע האחרון (כי לא ממש ראיתי ) אז קבלי ביטול והודעה זו תשמיד את עצמה תוך יומיים...
 
רונית יקרה ../images/Emo195.gif

הפעם הגיעה פיליס לבה"ח עקב הזריקות שהיא התחילה לקבל לטיפול ההפריה כדי שהיא תוכל או לפחות לנסות להיכנס להריון. כנראה שהגוף שלה לא הגיב טוב לטיפול. אני כ"כ לא מתעמקת בשיחות של ג'ק ופיליס, הם התחילו לשעמם אותי. אני רק מחכה לרגע שג'ק ופיליס ידעו שהבן של דיאן הוא גם של ג'ק ואז יתחיל כל הבלאגן והכיף!!
נ.ב. "קרובות" שובה אותי יותר ויותר מפרק לפרק. למה זה חייב להיגמר?
עוד כמה פרקים נשארו מתוקה שלי? עוד נ.ב. מקווה שהיום לא תהיה עוד אזעקה בחדרה, כי אתמול רעדתי כמו ילדה בת 6 ורק לחשוב שזה מה שתושבי חיפה והקריות עוברים כל יום, מעביר בי צמרמורת... הלוואי שיגמר כבר...!!
 

pumiki25

New member
ריקי, את בחדרה? ../images/Emo10.gif

האח הגדול שלי בחדרה עם המשפחה שלו. כבר כמה שבועות שאני דואגת לו - לא ידעתי אם קיבל צו 8 או לא. היום הרמתי לו טלפון - עברו עשר שנים מאז דיברתי איתו. הוא לא גויס. ועכשיו, עם הנפילות בחדרה... יהיה טוב. *אנחה*
 
יהיה טוב מיקוש! ../images/Emo140.gif

שמחה מאוד שאחיך לא גוייס ומקווה מאוד שיהיה לזה כבר סוף... אנשי חדרה כבר שכחו את הפחד שפקד אותנו ביום שישי ומסתובבים כרגיל. חבל רק שאי אפשר להגיד את זה על שאר תושבי הצפון...
 

pumiki25

New member
../images/Emo24.gif

די, די, שיגמר כבר... שולחת חיבוקים, ריק'וש!
מי ייתן ולא נדע עוד אזעקות
 
למעלה