מישהו יכול לתרגם משהו קטנטן..

jusmin88

New member
מישהו יכול לתרגם משהו קטנטן..

לכריס: אני צופה בתוכניות שהפקת ומתרגשת כל פעם מחדש ... איך שאת חודרת לנשמה אם המילים שלך, כל כך מרגשות ותמיד אבל תמיד מלאות תקווה.. התסריטים שלך יוצאים מהנשמה וזה מה שהופך אותך לבמאית האהובה עליי ... אני רק מקווה שתזכרי אותנו בישראל לצד הכי טוב שיש .. כי אני אישית זכרתי אותך כמו מורה לחיים שממלאת את חיי בתקופות יפות של אהבה והגשמת משאלות... תודה על הכל ... פליזז... אני צריכה את זה עד 12 בצהריים...

celi

New member
a cris

A Cris: yo miro los programas que vos haces y me emociono cada vez de nuevo... como penetras al alma con tus palabras, tan emocionantes y siempre llenas de esperanza..tus guiones salen del alma y eso es lo que te transforma en la directora que mas quiero... yo espero que que nos recuerdes en Israel como lo mejor porque yo personalmente te recuerdo como maestra de la vida que llena mi vida en epocas hermosas de amor y realizacion de deseos.. gracias por todo...

אני מזדהה איתך!!!../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

אני גם חולה על בנחמין רוחס החתיך!!!!!!!!! והייתי בהופעה שלהם וזה היה מדהים אם את רוצה תביאי לי את האימייל שלך ואני אשלך לך תמונות שלו שצילמתי!!

למעלה