שמע, לא בטוח שהוא כ"כ מנותק מהמציאות.
אני דווקא נוטה להסכים עם הדעה שלו בנושא היותו של כביש 70 הרינג המזרחי של מטרופולין חיפה קריות.
בראיה לרחוק ועם תכנון נכון בהחלט זה יותר ריאלי מאשר סלילת כביש 22 שנחנך לא מכבר, כיוון שהאדמות משני צידי הכביש ככל הנראה יאוכלסו בשטחי מגורים,
ופשוט ייוצר עוד פעם מצב כמו כביש 4 העובר במרכזו של שטח עירוני מובהק.
מצד שני אפשר להגיד שזה חיוני שיהיה גם רינג פנימי ברדיוס קטן יותר כמו כביש 22 לעומת כביש 70.
הוא צודק ואתה צודק.
אני באופן כללי מייחל ליום שיפתחו את התח"צ עד לרמה כזאת שיהיה קל ונוח להשתמש בה- זה אשכרה יכול להיות חלום שבקריות על ציר ההסתדרות ינועו טרוליבוסים או חשמליות במקום אלפי האוטובוסים שעוברים שם מדי יום.