מישהו מבין את שיקו בהר ?
ניסיתי לקיים דיון היסטורי בפורום של קדמה על הקשת המזרחית בעקבות המאמר מזרחים ומיוסרים שפורסם ב 12/12/2006 בעיתון הארץ אני טענתי את הטיעון הבא לבוא כמו שיקו ולספר ליהודי עיראק שיש לערבים "נסיבות מקילות" בביצוע הרצח הנוראי בחג השבועות 1941 דהיינו האנטי ציונות מעבירה חלק מחברי הקשת המזרחית על דעתם בצורה כזו שהם מוכנים לרכך/לפרש/להכחיש אירועים היסטורים נוראים כמו הפרהוד. שיקו בהר היה אחד מאלה שנגדם הופנתה ההאשמה על "פרשנות פרווה" לפרהוד הנורא ואז ציטטתי את מה שהוא אמר לא נשכח את הפרהוד דיר יאסין קיביה סברא ושתילא כפר קנא זאת היתה תשובתי אליו האירוע בכפר כנא היה תקלה מבצעית במצב מלחמה שקרתה כתוצאה מכך שהערבים משתמשים בנשים וילדים כמגן אנושי כאשר מדינת ישראל עושה כל מאמץ לא לפגוע באזרחים. הפרהוד היה מימוש המאמצים של ראש הועד הערבי העליון בפלסטין חאג' אמין אל חוסייני וידידו ראשיד עלי אל כיילאני שרצחו אזרחים יהודים עיראקים בהם תינוקות בגלל סכסוך עם היהודים בפלסטין וזה שנתיים לאחר פרסום הספר הלבן. והרי תגובתו של שיקו בהר מה שמשעניין אותך זה לא דם השפוכים (כולל של קרובך) אלא ניגוח גזעני אנטישמי של הערבים והמוסלמים באשר הם במצוות אדוניך הציונים אשכנזים. אתה בסך הכל קבלן משנה פשוט שמחשיב את הרוק שהונחת על העיראקים והמזרחים בישראל כגשמי ברכה. שמענו שמענו על רכיכות ומלחכי פינכה כמוך. לבד מכך, אנשים פה יודעים על הפרהוד הרבה לפני שהגחת לכאן ובמקרים רבים באופן מעמיק יותר מף הן מבחינה היסטורית והן מבחינה היסטוריוגרפית. (ראה לדוגמה כאן http://www.kedma.co.il/index.php?id=1030&t=pages עשה לי טובה ואל תזכיר את שמי יותר בהודעותך וכך אעשה גם אני. תהום פעורה ביננו. לא הבנתי מדברי שיקו בהר למה זה בלתי מתקבל על הדעת להגיד נכון שסבלנו מהאשכנזים אבל נשארנו בחיים אבל ללא הפתרון הציוני סביר להניח שהיינו נשחטים ועוד שאלה האם סביר ומתבקש שאדם בר דעת יתקומם כנגד העמדת הפרהוד באותו מקום עם קיביה ,דיר יאסין,כפר כנא (2).
ניסיתי לקיים דיון היסטורי בפורום של קדמה על הקשת המזרחית בעקבות המאמר מזרחים ומיוסרים שפורסם ב 12/12/2006 בעיתון הארץ אני טענתי את הטיעון הבא לבוא כמו שיקו ולספר ליהודי עיראק שיש לערבים "נסיבות מקילות" בביצוע הרצח הנוראי בחג השבועות 1941 דהיינו האנטי ציונות מעבירה חלק מחברי הקשת המזרחית על דעתם בצורה כזו שהם מוכנים לרכך/לפרש/להכחיש אירועים היסטורים נוראים כמו הפרהוד. שיקו בהר היה אחד מאלה שנגדם הופנתה ההאשמה על "פרשנות פרווה" לפרהוד הנורא ואז ציטטתי את מה שהוא אמר לא נשכח את הפרהוד דיר יאסין קיביה סברא ושתילא כפר קנא זאת היתה תשובתי אליו האירוע בכפר כנא היה תקלה מבצעית במצב מלחמה שקרתה כתוצאה מכך שהערבים משתמשים בנשים וילדים כמגן אנושי כאשר מדינת ישראל עושה כל מאמץ לא לפגוע באזרחים. הפרהוד היה מימוש המאמצים של ראש הועד הערבי העליון בפלסטין חאג' אמין אל חוסייני וידידו ראשיד עלי אל כיילאני שרצחו אזרחים יהודים עיראקים בהם תינוקות בגלל סכסוך עם היהודים בפלסטין וזה שנתיים לאחר פרסום הספר הלבן. והרי תגובתו של שיקו בהר מה שמשעניין אותך זה לא דם השפוכים (כולל של קרובך) אלא ניגוח גזעני אנטישמי של הערבים והמוסלמים באשר הם במצוות אדוניך הציונים אשכנזים. אתה בסך הכל קבלן משנה פשוט שמחשיב את הרוק שהונחת על העיראקים והמזרחים בישראל כגשמי ברכה. שמענו שמענו על רכיכות ומלחכי פינכה כמוך. לבד מכך, אנשים פה יודעים על הפרהוד הרבה לפני שהגחת לכאן ובמקרים רבים באופן מעמיק יותר מף הן מבחינה היסטורית והן מבחינה היסטוריוגרפית. (ראה לדוגמה כאן http://www.kedma.co.il/index.php?id=1030&t=pages עשה לי טובה ואל תזכיר את שמי יותר בהודעותך וכך אעשה גם אני. תהום פעורה ביננו. לא הבנתי מדברי שיקו בהר למה זה בלתי מתקבל על הדעת להגיד נכון שסבלנו מהאשכנזים אבל נשארנו בחיים אבל ללא הפתרון הציוני סביר להניח שהיינו נשחטים ועוד שאלה האם סביר ומתבקש שאדם בר דעת יתקומם כנגד העמדת הפרהוד באותו מקום עם קיביה ,דיר יאסין,כפר כנא (2).