מישהו מוכן להסביר מה החרטא הזאת "ששי משפחתי"?

מישהו מוכן להסביר מה החרטא הזאת "ששי משפחתי"?

יש אשכרה מישהו ששפך מלא כסף על קמפיין שישכנע אותי לאכול ארוחת ערב ביום ששי עם ההורים שלי, אחותי, בעלה ושני הילדים המגעילים שלהם???? תביאו לי צ'ק על מיליון דולר עכשיו ואני לא עושה את זה................ מה הסיפור של כל הקמפיין הזה??? ארוחת ליל שישי עם ההורים עושה אותנו יותר מלוכדים? אנשים יותר טובים? או זה סתם תירוץ כדי למצוא זמן חדש לריב עם כולם? למה שמישהו לא יעשה קמפיין על זה שכל הגברים צריכים להרים את הקרש בשירותים לפני שהם משתינים? עוד קמפיין טוב יכול להיות נגד זה שנשים לא יזרקו תחבושות משומשות לשירותים (כי זה עושה סתימות באינסטלציה של הבניין). למה לא קמפיין נגד חיטוט באף ברחוב? למה כל מיליונר עם שריטה בראש יכול לשפוך כסף כדי להביא את השריטה הפרטית שלו לידיעת הציבור??????????
 
הערוץ הראשון עומד מאחורי הקמפיין

הם יודעים שרק אלה שאין להם חיי משפחה או חיי חברה צופים בערוץ הראשון ביום שישי והם רוצים שגם האנשים הנורמלים לא יצפו בכלל בטלויזיה וככה הם יציגו רייטינג גבוה מהמתחרים.
 

gadgad0

New member
מוזר מאוד כל הקמפיין הזה ומקורות מימונו

מדווח כי עלות הקמפיין (5 מיליון שקלים) נתרם ע"י "קבוצת יהודים מארה''ב שמורשת המשפחה היהודית, החינוך, הערכים של התא המשפחתי ומערכת החינוך עמדו לנגד עיניהם", שזה (בדרך-כלל) שם קוד מוסכם ל"חברים של רון לאודר". בחייכם, חמישה מיליון שקלים על קמפיין פרסומי לארוחת שבת?! התקבצו אל הקמפיין כל מיני פרסונות שנדמה שאין להם כלום מהמשותף (מלבד דחף בלתי נשלט להשתזף קצת באור הזרקורים בהקשר חיובי כלשהו): נטלי עטיה לצד הרב לאו, משה ליאון וראובן אדלר (שמשרדו עומד מאחורי הכנת הקמפיין) לצד טל ברודי, גבי אופיר ובועז וקסמן (יו"ר אופיר טורס), כשאת הכל מנהל עו"ד הפרופ' יעקב נאמן. כשקמפיין פרסומי עלום-מניעים שכזה עולה במדינה מתוקנת, מישהו בעיתונות נצמד היטב לזנבו ומנסה להתחקות אחר מקורות המימון ומניעי המממנים, שהרי כבר למדנו על בשרנו בעבר: ראובן אדלר בתוספת תורמים עלומי-שם מחו"ל = חקירת יחב"ל בשלב כזה או אחר...
 

gadgad0

New member
בשבוע שעבר ראיתי אותה בתור בקופת-חולים

הביטוי הנכון לומר עליה הוא "פיגוע ויזואלי".
 
למעלה