מישהו מכיר את סילברדון הישראלי...?

eviaman

New member
מישהו מכיר את סילברדון הישראלי...?

ועם כן תכתבו עליו יש לכם קטעים שלו? הוא עושה דאנסהול ישראלי?
 

Nechi Nech

New member
זאת אומרת סילברדון, שנולד בישראל.

והבנאדם הזה לדעתי אחד משלושת זמרי הדאנסהול הטובים בארץ (יחד עם צ'ולו ופישי), מביא ראגא סטייל ברמה בינלאומית. עד כה הוא הוציא ארבעה אלבומים "דברו" סילברדון 1" סילברדון 2" ועוד אחד שאני לא זוכר.. זמר ענק אלבום חדש הולך לצאת בקרוב..
 
חחח אני יודעת מי זה.. פשוט לא הבנתי

למה אביה הדגיש שהוא ישראלי??!!? ובדרך אגב יש לו ספיישלים עם רוד בוי ויוניטי סאונד! אחלה ספיישלים, חומר מקורי, רגא מאפין ודאנסהול- משובח! הרבה כבוד!! -כשף!
 
אשדודניק טיפוסי-- חחחחחח סתם..

קיצר בוא ביום שלישי- 6.6 לג'ה פן.. תבוא מרכזה!!! גם תיראה שהוא לא ערס וגם תכיר ת'מוזיקה שהוא עושה!! מתאים? -כשף!
 

Ras Arbel

New member
סילברדון בהופעה!!!!!!!!

סילברדון מגיע להופעה חגיגית ומיוחדת ב-6 לחודש הבא לתל אביב!!! בערב מטורף עם מלא אורחים ועם התקווה 6 וצ'ולו וכמעט כל מי שמשפיע על הרגאיי בארץ! בקרוב גם יוצא לו אלבום חדש!!!! ריספקט ענק לבחור שהצליח להרקיד גם את הג'מייקנים!!!!! בואו לראות אותו בהופעה הזו ותיווכחו בכוכב בינלאומי יחיד ומיוחד!!!!!
 

Hashomer1

New member
ארבל

כל הדיבורים האלה על סילברדון הזכירו לי שיחות איתך מלפני 3 שנים במטרה למצוא דיסק שלו עם דפנה דקל חחח ...
 

Ras Arbel

New member
יו hashomer!

מה עניינים? אני עדיין מחפש את הדיסק המדובר ולא התייאשתי. אם יהיה זמן אני אשאל אותו במסיבה הגדולה של ה-6 ל-6. יש לו אלבום עם דורי בן זאב שיש לי ועוד שני אלבומים נוספים סולו. רק שאלה אחת קטנה - מי עומד מאחורי השם המיסתורי hashomer?.... כתוב לי ל [email protected] כבוד ראס ארבל
 
סילברדון-הוא חוזר!

שמו בישראל גילי בינימין, והוא הישראלי שהכי הצליח בג'מייקה, בכל מה שקשור לשירה כמובן. בקרוב ייצא לו אלבום חדש ומצויין בעברית, סינגל ראשון אפילו עוד יותר בקרוב. אני האם סי של סילברדון בהופעות. והופעה בעיר מולדתו, אשדוד בפאב המטריף "אנונימוס" ב30.5 דהיינו בעוד שבוע בדיוק. מומלץ מאוד הסיבוב התחיל בשנה שעברה ונדחה מכל מיני סיבות ועכשיו סילברדון חוזר! אני אשים גם בלוח ואת כל האירועים שאני רואה כאן.
 

eviaman

New member
גיל שיידי.. בקשר לסילברדון...

איך אני יכול ליצור קשר איתו עם אני רוצה להביא אותו להופעה בצאלים? יש לו חומר דיסק מאיפשהוא שאני יכול לשמוע יש לך משהו שאתה יכול לשלוח לי? הוא מסקרן אותי לאללה חשבתי לנסות להביא אותו לקיבוץ צאלים לאיזה ערב רגאיי
 
למעלה