מישהו מתכנן לעשות תקרת גבס באמבטיה?

garbil

New member
מישהו מתכנן לעשות תקרת גבס באמבטיה?

אנחנו מתלבטים בין גבס ירוק לתקרת מגשי פח.. מצד אחד הגבס בשילוב תאורה שקועה (וראש מקלחת ענק שיוצא ישירות מהתקרה (גשם)) יתן מראה נקי יותר אבל מצד שני גבס ומים...
 

ענתש

New member
באמת מה העניין עם הראש גשם הזה ?

זה מאד יפה, אבל מעשי ? מילא הטוש הרחב, אבל יש ראשי גשם כאלו ענקיים עם כמה ראשים מתכווננים בפנים - אפשר לחפוף עם זה ראש ? זה מספק זרם חזק ?
 

איריסג

New member
אוי, זה כזה כייף....

היה לנו ראש מקלחת כזה במלון בקטוביץ, פולין (תאמיני או לא. מלון מדהים...). זה כזה כייף... מה שכן - אנחנו עושים מקלחון כפול, עם שני ראשים, ואני חושבת שלפחות לאחד מהם יהיה גם "טלפון (מה שקוראים - אינטרפוץ 4 דרך... למדתי משהו בקורס עיצוב). ככה שאם רוצים לחפוף ראש מקרוב וכו' - יש גם את הטוש - טלפון.
 

Rשף

New member
היה לנו כזה במלון במינכן

בהחלט תענוג, אנחנו עושים נקודת מים כפולה לטובת ויתור על אינטרפוץ ושימוש בברז "כמו פעם" גם לטלפון (אלחוטי
)
 

talullah

New member
לוחות גבס ירוק אמורים להיות בסדר שם

אבל תחכי לבינא או הכבאי
 

בינא

Member
גבס ירוק עמיד מים לאורך שנים רבות

בבית שלי יש מקלחות מעל 15 שנים עם הצבע המקורי על התקרות - כמו חדש. המקלחות בשימוש יום-יומי ואין סימן לבעיה. גם הקירות מגבס ירוק עם קרמיקה עד גובה 2מ' והצבע "יורד" אל הקרמיקה. כל העולם המערבי עובד עם גבס ירוק עמיד מים במקלחות, חדרי אמבטיה וחדרים רטובים בכלל. אין כל בעיה, רק נדרש להקפיד על כמה כללי יסוד: 1. גבס ירוק אמיתי (לא "מזוייף"/צבוע ירוק). 2. סגירת המישקים (החיבורים) עם רשת שריון ולא סרט נייר ומריחה של המישקים בשפכטל אקרילי (לא של "נירלט"). 3. צביעת המקלחת/אמבטיה ב"סופרקריל" או "אקרינול" של "טמבור" ולא בחומרים זולים כמו מתוצרת "נירלט" או כל צבע זול מסוג אחר.
 
למעלה