מה שצד את עיני זה פוסט שאולי היה ראוי לתפוצה 'מדינתית'
ויותר נכון התשובות שהפוסט קיבל. הפוסטים סובבים בדרך כלל סביב חתולים אבודים והמלצות על חשמלאים ודומיהם - זה היה קצת שונה.
אולי זה תלוי בשכונה. התשובות בדרך כלל מועילות כמו התשובות לפוסט הזה
הגברת לאמשנהמהשמה (תושבת MA) כתבה שרופא המשפחה תיאם לה heart ultrasound.
5 חדשים אחרי, היא קיבלה חשבון של $2000 מבית החולים בטענה שהיה עליה להציג הפניה מהרופא - אותו רופא שתיאם את הבדיקה.
חברת הביטוח היתנערה משום שהחשבון הגיע 5 חדשים אחרי הבדיקה. הם מטפלים בתביעות עד 3 חדשים. בית החולים דחה את הערעור שהגישה.
התשובות היו בערך כך:
- להגיד ערעור לחברת הביטוח (ולפנות גם למעסיק אם הביטוח דרכו)
- לפנות ל Massachusetts Division of Insurance
- אם כן קיבלת invoice מבית החולים תוך 3 חדשים אבל התעלמת - זבש"ך
- צרי קשר עם Denise Garelicks (נציגה בבית הנבחרים של MA) - היא עונה תמיד ויכולה להדריך
- צרי קשר עם TV stations consumer help lines כדי ללחוץ על חברת הביטוח (אבל ראי 3 למעלה)
- צרי קשר עם ה Boston Globe - יש להם מישהו שכותב ונילחם על בעיות כאלה
- צרי קשר עם ה Attorney General's office הם יעקבו אחרי מצב התלונה עד לפתרון (!) שלושה הציעו את זה. (אבל ראי 3 למעלה...)
This is situation: my PCP scheduled heart ultrasound after finding some irregularities with my heart.
I had an ultrasound done and 5 month after I received bill for $2,000.
The hospital states I should have had referral from my doctor.
I didn't know that test which doctor scheduled for me should have had referral from the same doctor.
I asked hospital to rebill my insurance with referral in place, but insurance refused to pay because they can be rebilled within 3 month after the test and after 5 month they wouldn't pay.
I submit an appeal to the hospital which was rejected.
So I got stuck with $2,000 bill because of some clerical negligence and mistakes.
Please advise what can I do to fix the situation. Thanks to everybody for advise.