מישהו עבד בשירות לקוחות של כביש 6 ?

  • פותח הנושא DLS2
  • פורסם בתאריך

DLS2

New member
מישהו עבד בשירות לקוחות של כביש 6 ?

היי פורום,

אז ככה, אני כבר מלא זמן מחפש עבודה כזאת זמנית ולא מחייבת במקום קרוב אליי, ובחור שאני גר בו אין עבודות.
הציעו לי לעבוד במוקד שירות לקוחות טלפוני של כביש אגרה כלשהו (אני מניח שזה כביש 6 מן-הסתם), אבל שם דורשים התחייבות לפחות ל-9 חודשים.
קצת בעייתי, אבל זה לא משהו שאני לא יכול להסתדר איתו.
אף-פעם לא עבדתי במוקד שירות לקוחות טלפוני ואני לא בן-אדם שיכול לשקר\לסלף אמיתות ללקוח. יש לי ניסיון בשירות לקוחות יותר רגוע אבל מאוד תובעני - עיצוב גרפי.
אני כן יידע להסביר ללקוח את הנהלים כפי שיסבירו לי, אבל לא אוכל לעמוד בהתעקשויות ועצבים של לקוחות ("תביא לי לדבר עם המנהל" וכו').

אני לא יודע אם זה המקרה, ולכן אני שואל כאן-
מישהו פה עבד בכביש 6 ? איך שם? והאם זה מוקד שאוכל להתמודד איתו, על סמך מה שכתבתי? ואם לא מתאים, איזה מקומות עבודה יכולים לעניין אותי?

תודה!
 
ברוך הבא


לא זכור לי שדיווחו כאן חברי פורום שעבדו במוקד הזה, אבל קשה לי להאמין שמהות העבודה שונה בהרבה מזו של מוקדים אחרים. כתבת שאתה לא יכול לשקר/לסלף אמיתות, שזה משהו שלא נדרש לרוב במוקדי שירות, אם כבר זה קיים במכירות
מה עם תמיכה טכנית? זו אפשרות שקיימת בלא מעט מוקדים.
 

DLS2

New member
תודה!

בנוגע לתמיכה טכנית, בדקתי כל מיני מקומות של שירות ותמיכה, כולם מבקשים התחייבות לשנה + המיקום לא ממש נוח.

בכל מקרה,
תודה רבה ושבת שלום.
 
אני עובדת במוקד של כביש 6 כבר כמה שנים...

(שלום, אני ענבל ואני סמויה)
העבודה היא בעיקרה שירות, אף אחד לא דורש ממך לשקר או לסלף אמיתות, וביחס למוקדי שירות אחרים, הלקוחות מגיעים פחות טעונים כלפי החברה. לעומת זאת, כן נדרשת התמודדות עם התנגדות של לקוחות בעיקר לגבי חובות ופקקים, ובהחלט יהיו לקוחות שידרשו לדבר עם מנהל ויכעסו ויצעקו עליך. אם אתה חושב שלא תוכל לעמוד בהתמודדות כזו, כנראה שהעבודה לא בשבילך. יכול להיות שתמיכה טכנית יותר תתאים לך, או אולי מוקד של מתן מידע כמו מוקד של אגד. שיהיה בהצלחה בכל מקרה, ואם יש לך שאלות נוספות אתה מוזמן.
 

DLS2

New member
תודה רבה

אני עדיין מנסה לגבש דעה ועזרת לי כאן מאוד

שבת שלום!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מהצד של הלקוח, החוקים של כביש 6 די נוקשים

אז אני מניחה שזה מקל במידת מה על עבודתם של נותני השירות (אם כי לא על עצבנות הלקוחות
). כמו כן אני מעריכה שבשונה מרוב החברות המסחריות (חברות תקשורת או קופות חולים, למשל) אין התעסקות בשימור ובמיקוח על "מה תתנו לי כדי שאשאר לקוח" (ככה זה כשאין מתחרים..
).
 
משהו נוסף בהקשר הזה

יש רק שני סוגים של מנויים, וגם הם לא השתנו מאז פתיחת הכביש, כך שלא צריך להתעסק עם מסלולים שונים או תוכניות הנחה שונות. הדברים באופן כללי מאוד ברורים והגישה של החברה אומרת שלא מנסים לשכנע אף אחד להשתמש בכביש ומי שלא מרוצה שיסע בכבישים אחרים... מבחינת הנציג, יש לזה יתרון שאין למה לשכנע לקוח להישאר לקוח (ככה גם יהיו פחות פקקים
). מצד הלקוח זה לא אופטימלי שאין מה להציע לו, וחלק ניכר מההתנגדויות הוא סביב חוסר הניסיון של החברה "לבוא לקראת הלקוחות".
 
למעלה