מישהו עבד פעם במוקד של שירות הודעות?

דינדש

New member
מישהו עבד פעם במוקד של שירות הודעות?

שלום לכולם, קיבלתי הצעת עבודה במוקד של חברה מסויימת לשירות הודעות: 3 משמרות בשבוע + שישי לסירוגין.
היא אמרה לי שזה מוקד שכשעסקים עמוסים או מחוץ לשעות הפעילות ואנשים מתקשרים, אתה לוקח מהם פרטים ראשוניים ומעביר לבית העסק שיחזרו אל הלקוחות. מישהו עבד בזה פעם? יודע להגיד לי איך זה?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מכירה את הקונספט רק כלקוחה... (נתקלתי בזה)

 

rasmus girl1

New member
לא ממליצה לך..

בזמנו שעבדתי במוקד שירות לקוחות היה יום אחד של עומס מטורף ואמרו לי לקחת הודעות (הם קראו לזה בשם מסויים כבר לא זוכרת איזה), היו אנשים שהשאירו והיו אנשים שזה היה פשוט סיוט, סירבו לרדת מהקו עד שלא יקבלו שירות, טענו שאין דבר כזה השארת הודעות והם דורשים שאעזור להם, אמרו שיש להם רק משהו קטן 'ומה הבעיה שלי לבדוק את זה כרגע במקום שיחזרו', קיללו והתעצבנו שעד שהגיעו למענה אנושי זה השארת הודעה וזה לא יתכן.. בקיצור, סיוט.. זו הייתה הפעם הראשונה והאחרונה שהסכמתי לעשות את זה..
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה נכון, אבל קחי בחשבון שענית מתוך מוקד שירות

ואנשים שהתקשרו אליו בשעות הפעילות היו בעיקר לקוחות קיימים שציפו לקבל שירות כשעונים להם. לעומת זאת מוקדי הודעות ייעודיים (מניסיוני כלקוחה בלבד, כאמור) מתמקדים לא פעם במענה לעסקים קטנים יותר שאין להם בד"כ מוקד שירות לקוחות ממש, והמתקשרים אינם בהכרח לקוחות קיימים, וגם לא בהכרח מתקשרים בשעות הפעילות... נתקלתי בזה כשהתקשרתי למשל לרופא או לוטרינר כלשהו וזכורים לי במעומעם מקרה או שניים נוספים, הכול מול עסקים קטנים שלא היו חייבים לי כלום ולא צפיתי מהם לזמינות מידית.
 
לא עבדתי במוקד עצמו

אבל עבדתי זמנית בתפקיד דומה בתור חברה, סוג של טלפנית שלוקחת פרטים למטרת יצירת קשר. רוב השיחות היו סבירות, נמסרו פרטים וזהו, הבעיות העיקריות היו עם אנשים שדרשו שידברו איתם מייד (מה שלא קורה במוקד הודעות ואם קורה... אין מה לעשות מלבד להסביר שוב שאת רק מוקד הודעות).

לאחר שקראתי את התגובות הנוספות שנכתבו, מה שיש לי להגיד זה שבכל מקום נתקלים בלקוחות קשים ובאנשים שמתעקשים על דברים שאי אפשר, ודווקא במוקד הודעות נראה שזה הכי פחות בעייתי (לא יכולים למשל לדרוש ממך מנהל, או שתתני שירות/פיצוי... את הרי רק מוקד הודעות).

נשמח אם תעדכני מה נסגר
 

דינדש

New member
אני כרגע בהתלבטות של ממש,

האם ללכת לשירות הודעות או ללכת לעבוד כסדרנית בחנות בקניון רחובות. שעות העבודה דומות וגם בתנאים אין הבדל רציני. אחד מהם קרוב לבית יותר אבל עבודה פיזית יחסית (לסדר מוצרים בחנות) והשני רחוק יותר מהבית ומצריך התמודדות עם לקוחות שייתכן ועצבניים, אבל זאת עבודה בישיבה ואולי גם פחות קשה (שירות הודעות)

למישהו יש עצה?
 
יש לי עצה קבועה ללבטים:

תכיני רשימה של יתרונות וחסרונות לכל עבודה, "בעד ונגד", ותשווי את המשקלים של הרשימות - את מכירה את עצמך הכי טוב ויודעת מה סדרי העדיפויות שלך, ואיזה משקל יש לכל יתרון ולכל חיסרון בשבילך.

אישית במקומך אני הייתי מעדיפה את המוקד, כי בעיני להיות סדרנית מרגיש קצת מונוטוני וחסר עניין, וגם מבחינת רזומה וניסיון זה פחות נחשב, אבל זו אני. כל אחד והשיקולים שלו
 
אני עבדת באחד כזה

לעומת עבודה בש"ל רגיל סטייל פלאפון וכו' זה די פשוט אבל גם המשכורת בהתאם.
יש צפי עמידה ביעדי שיחה של בערך 0 פלוס שיחות אולי כבר עלה ל25.
שימי לב שזה לא רק שירות הודעות כי לפעמים מצרפים לזה עוד שירותים כמו מוקדים עירונים או מוקדים ממש של חברות למסירת מידע.
 
למעלה