אני יכול לענות חלקית../images/Emo95.gif
בקשר לשאלה הראשונה - הבוחנים יכולים להחליט אילו קטעים הם רוצים לשמוע, והגיוני שהם יישמעו כמה קטעים, אבל לא בצורה מלאה.. לרוב מה שעושים זה מבקשים מספר קטעים אבל ברובם עוצרים אותך באמצע ככה שהם יוכלו לשמוע מגוון קטעים בסגנונות שונים... בקשר לשאלה השניה - אני לא עשיתי רסיטאל ג'אז ככה שאני לא בטוח, אבל לדעתי הפסנתרן לא צריך לשעתק את הפתיחה, כי לא הוא נבחן, אלא את, אבל עדיף שאת כן תדעי גם את הwalking של הזמרת בזמן שהפסנתרן שלך מאלתר... חשוב להראות שאת בעצם יכולה לעשות הכל... שאלה שלישית - כמו שאמרתי בשאלה הקודמת, עדיף לך לדעתי להוציא הכל, ולנתח כמה שיותר. אז גם אם לא תנתחי את הסולו של הזמר, שיכול להיות באמת טיפה בעייתי יותר, בייחוד כי זה אלתור, הייתי ממליץ לך להוציא אותו ולהוסיף את התווים ולא רק להסתמך על הריל בוק, כי גם אם בסוף יסתבר שלא צריך, הגדלת ראש. להזיק זה לא יכול... שאלה רביעי - ניתוח הרמוני ומלודי זה בדיוק מה שזה נשמע. את צריכה לנתח איזה מהלכים נפוצים יש, לחפש בספרים על המשמעות שלהם, להראות שאת בעצם מבינה מה הולך שם, מה אומרים האקורדים, איך המנגינה נבנית ולאן היא מובילה, ככה שיראו שלא סתם בחרת קטע שנשמע לך חמוד, אלא שאת גם מבינה אותו. ניתוח צורני מדבר יותר על המבנה של הקטע - איך את מחלקת אותו ליינים, סולואים פתוחים, מתי את שרה, מתי המלווה שלך תופס את הבמה, והכי חשוב - למה כל דבר כמו שהוא? אם את בוחרת שיהיו לך שני סולואים, ולפסנתרן אחד, צייני את זה, נסי למצוא הסבר למה, ולא סתם לזרוק החלטות באוויר... בקשר לסאונד והפקה - אין לי מושג. שוב, עשיתי רסיטל קלאסי, אז אני לא סגור לגמרי על הג'אז. ומאותה סיבה קחי כל מה שכתבתי כאן כערבון מוגבל, כי בסופו של דבר אני לא ג'אזיסט ומה שכתבתי פה הוא מה שנראה לי הגיוני, ולא מתוך ידע מבוסס. בהצלחה!