מישהו צפה עכשיו ב 24 ראו למיכל את איבר המין

lm1977

New member
מישהו צפה עכשיו ב 24 ראו למיכל את איבר המין

אני לא חושב שמותר לכתוב כאן את המילה הזאת אז מי שלא ראה הפסיד הבחורה (מיכל אמדורסקי)כמה הרימה את השימלה והתחתון שלה פשוט נפל לכמה שניות לא נשאר מקום לדימיון. לדעתי אחת הפדיחות הגדולות ביותר שהיו אי פעם ! מי יכול להעלות ליוטיוב?
 

קאראט

New member
ראיתי צפיתי בלייב והייתי בשוק../images/Emo70.gif

כמה בוטות וגסות רוח יכולים להיות באישה אחת
אמא לילדים אמורה להוות דוגמה טובה לילדיה. מה היה קורה אם היתה מתלבשת כמו דצה או שרון? למה לה לבוש אך ורק חולצה ולשבת ברגליים פסוקות? מה שקרה היום למיכל ילמד אותה לקח כיצד להתנהג בחברה בכלל ובטלויזיה בשידור חי בפרט. ולמרות הפשלה הנוראה שקרתה לה היום, לבי איתה. יהיה לה קשה לחסום כל סרטון שיועלה ביוטיוב בעקבות הפאדיחה של היום. וטיפ קטן לאלה שלובשים ביקיני עם שרוכים בצדדים: יש לקשור את השרוכים פעמיים לפני קשירת סרט
 

lm1977

New member
כבר נמצא ורץ באינטרנט

ככה יעשהנ לפוסטמה שהעם לא חפץ ביקרה :)
 

לא סלב

New member
לא הספיקו לראות כלום - תפסיקו לעשות מזה עניין

גם לאלירז נפלו המכנסיים בערוץ 24 ואף אחד לא עשה מזה סיפור. מיכל בחורה יקרה ולא מה שכתבת. מספיק סבלה שבעלה זרק אותה עם ילדים קטנים לא צריך להציק לה יותר. היא מנסה להתפרנס במציאות לא פשוטה . אז תניחו לה .
 

THILA9

New member
תגיד לא סלב לא נמאס לך

תתקדםםםםםםםםםםםםם כבר
 
אתה שפוך ברמות../images/Emo6.gif .

אפילו לפרגן אתה לא יודע.
. אילו מיכל הייתה קוראת את מה שכתבת ...בספק אם היית יוצא ללא שריטה.
.
 

לא סלב

New member
מיכל לא לקחה מליון שקל מהאח הגדול

והיא גם לא חיילת בצבא ויש לה ילדים קטנים לפרנס אז תפסיקי לבלבל את המוח
 
אתה באמת הילד בן ה-19 ../images/Emo6.gif

לידיעתך,ילדים קטנים מקבלים מזונות.והילדים של אסף אמדורסקי מקבלים כנראה גם בונוס. חוץ מזה,מיכל לא טיפשה.היא כנראה צברה במשך השנים מספיק כסף למחייה.
 

girl number six

New member
בעלה לא זרק אותה ולא בטיח

היא עזבה אותו כי הוא בגד בה ויש לה כבוד עצמי. זה היה הדבר הנכון לקחת איתה גם את הילדים כי מישהו צריך להיות המבוגר האחראי. אתה חי בראש בתקופה אפלה כאילו האישה לא יכולה לחיות בלי בעלה במיוחד אם יש לה ילדים קטנים. היא אפילו לא תלויה בו כדי להתפרנס ומרויחה מספיק
 
למעלה