הולך בעקבות DURA ACE: מערכת 10 הילוכים עם קראנק אינטגראלי. תהיה אופציה גם ל-9 הילוכים. אגב, לפי BICYCLING האחרון העברת ההילוכים היא "CRISP AND PRESICE".
אנשים יעדיפו את הקורוס 10 שהשנה הוא כמעט כמו הרקורד של שנת 2003 רק אם קצת פחות טיטניום. אני בכלל לא מבין את שימנו, למה לא להוסיף קצת קרבון לחיים, אחלה חומר והיה מוריד קצת מהמשקל הכללי של הידיות.
צפוייה להיות מערכת די נפוצה בשנת 2005. מחיר ממוקם טוב בין וולוצה 10 לסנטאור 10 וזול מ ש מ ע ו ת י ת מקורוס. בקשר לאיכות - שימאנו כמובן. נכון שאין קרבון אבל מצד שני כל רוכב יוכל להרשות לעצמו מערכת כזאת. יהיה מעניין ב- 2005 לא???????????? מתי לSRAM יהיה גרופ כביש זה יותר מעניין. 3 שחקניות במגרש הזה יוסיף קצת פלפל לתחרותיות
היתה איזו שמועה שקמפיונלו מפתחת מערכות לאופני שטח. גם שם יהיה נחמד אם יהיו 3 שחקניות במגרש. כדי להימנע מפירסום אסור (...) רק תגיד אם יש סיכוי שזה באמת יקרה.
באופני FLATBAR אך החלום הוא בר מימוש באופני שטח. אין מה לדאוג - אני לא צופה שאיז חברה עולמית תבצע מעבר לשימוש בקמפי בגלל שגם ככה אע אפשר להשיג אוצם - הם לא עומדים בביקושים וזמני האספקה שלהם - זה כמו השביתות בנמלים בארץ. חוצמזה - זה בחיים לא ינצח במחיר את החבילות של טרק 4200 ושות כך שלא נראה לי שנראה מוצרים כאלו בארץ זבת בקרוב - אלה למישהוא ממש תתחרפן הקוקיה