מישהו ראה את הכתבה על "ספיר"

badboy3919

New member
מישהו ראה את הכתבה על "ספיר"

בעיתון "ירוק",נראה כי כל האמת יצאה החוצה... משהיו מוכן להעלות את הכתבה?
 

nofar17

New member
ראיתי.

טוב שאחרי כל החופש הם נזכרו להוציא את "האמת" לאור. אבל עדיף מאוחר מאשר אפעם.
 

D o o S h a

New member
חלקים מהכתבה:

סקס, סמים, ואלכוהול קריית ספיר מהווה ביום ריאה ירוקה במשך מרבית שעות היממה. בבוקר נהנים המבקרים במקום ממדשאות מגוננות ומזרקות מים, אולם בלילה הופך המקום לאתר סמים ועישון עשבים "ירוקים"(
)מכל הסוגים. בני נוער רבים מגלגלים במקום ג'וינטים, שותים אלכוהול, משתכרים ומשתוללים. המשך עוד כמה דקות
 
שמעתי על הכתבה הזאת../images/Emo85.gif

באמת כל האמת יצאה.. מעניין מה העירייה תעשה עכשיו בנדון[?]
 

Adidason326655

New member
אני שמח (או שעליי להיות עצוב)

שהתפרסמה הכתבה הזאת. סוף סוף מישהו מעיר את התושבים על מה שקורה בספיר. מצד שני אני עצוב שבכלל צריך שתהיה כזאת כתבה ושהעירייה שלנו וכל שאר הגופים לא עושים כלום.
 
באמת נראה לך שאף אחד לא יודע

לפני 5 שנים (!!!!) ישבנו עם ארגון מציל"ה שאחראי על מניעת אלימות ופשע וידענו אותם על כל מה שקורה שם- הם יודעים, עובדה שיש ניידות של על"ם שמסתובבות שם וגם סיירת ההורים מסתובבת שם. עצימת עיניים זה כלל ידוע בחברתינו. לאיזה שוטרים יהיה כוח להתעסק עם חבורת בני נוער, להתחיל לפתוח תיקים ולהתחיל לידע הורים. והאם זה באמת הפיתרון?
 
בכדי לעלות צריך אישור מהעיתון

אני יכולה לספר בקצרה שהכתבה בעיני מאוד בעייתית. הכתבה מעלה סוגיה של בני נוער מסוממים ואלכוהוליסטיים שהדרדרו למצב הזה מכיוון שיש בכפר סבא מעט מאוד מקומות בילוי. הבעיתיות שנוצרת בעיני היא הסטיגמה שתהיה למקום ע"י המבוגרים, שהייתי צעירה ויפה(גם היום אני יפה, פשוט קצת פחות צעירה), נהגתץי במשך כל יום לשבת לפחות 4 שעות בספיר. כל מה שעשינו היה לנגן בגיטרה , לשיר ולהכיר אנשים. נכון היו שם אנשים שעישנו ושתו אבל את זה יהיה בכל מקום שיש בו מצבור של בני נוער כי בני נוער יש מכל הסוגים. בנוסף בעיני זה מוציא שם רע לבני הנוער של אנשים שלא יכולים לשעשע את עצמם וחייבים לשתות ולעשן בכדי שיהיה להם טוב. זהו. דעתכם?
 
למעלה