מישהי ביצעה העמסת סוכר של 100 גרם? זקוקה לעזרה לגבי הכנות

תמוז34

New member
מישהי ביצעה העמסת סוכר של 100 גרם? זקוקה לעזרה לגבי הכנות

הי לכולן,

אני בשבוע 26 וביצעתי אתמול העמסת סוכר של 50 גרם. לצערי התוצאות בכלל לא מזהירות: 195... ואני צריכה בשל כך לעשות את ההעמסת סוכר של ה-100 גרם.
רציתי לשאול איזה הכנות מיוחדות אני צריכה לעשות? אני מבינה שאני צריכה להיות בצום של 8 שעות, אבל מעבר לכך?
ב"מדריך השלם להיריון ולידה" כתוב שדווקא ביומיים-שלושה לפני הבדיקה צריך לאכול פחמימות רבות - בשביל לגרות את הלבלב ליצור ולהפריש אינסולין ולהכין אותו להתמודדות עם העמסה של 100 גרם סוכר. והוא ממש כותב שצריך לאכול כמה שיותר פחמימות בימים שלפני הבדיקה, אפילו שוקולד, גלידה, עוגות, ללא הגבלה. זה נשמע לי קצת מוזר... מישהי יודעת משהו לגבי זה?

תודה רבה מראש!
 
אין הכנות מיוחדות

צום של 8 שעות לפני הבדיקה. ממליצים להביא לימון , ע"מ להקל במעט לשתות שתי כוסות עמוסות בסוכר בפחות מחמש דקות. לטעמי ההכנה היא נפשית, הבדיקה כולה כוללת 4 לקיחות דם (אחת לפני הסוכר ו3 בהפרשים של שעה לאחר שתיית הסוכר)... כך שקחי בחשבון שיש להעביר כ3 שעות ויותר בקופה (הביאי ספר, טאבלט, לימודים, עבודה, תחביב... משהו שיעזור להעביר את הזמן) וכן הצום למעשה נמשך עד תום הבדיקה - נשים רבות מרגישות חולשה ועילפון וגם בחילות וצרבת מהסוכר (במהלך הבדיקה כולה אסור לשתות מים רק להרטיב את הפה, כי זה עלול להשפיע על התוצאות). ממליצה להביא פרי או סנדויץ שניתן לאכול מיד אחרי. שיעבור בקלות ובצורה תקינה.
 

פיקוס123

New member
טיפ מחברה שלי

חברה שלי עשתה את הבדיקה של ה100 אני לא זוכרת מה הכנות אבל היא לקחה איתה לימון כדי לעזור לה להתגבר על הבחילה או לשתות עם לימון משהו כזה....
 
למעלה