מישהי מכירה את האתר www.stopandscrap.com

מישהי מכירה את האתר www.stopandscrap.com

הי בנות , אני נעדרת המון , עכשיו אני בחו''ל לתקופה ...אני צריכה את עזרתכן , מישהי מכירה אולי את האתר www.stopandscrap.com ? שם אפשר להזמין קולקציות מראש לפני שהן מגיעות לחנויות ...
הזמנתי מהם לפני הנסיעה - שזה היה לפני יותר מחודש , האתר שלהם מתעדכן והכל - שם ראיתי שכל מה שהזמנתי הגיעה והיה אמור להישלח כבר לפני שבועות !
שלחתי להם מספר מיילים אבל הם לא עונים . התשלום עבר אליהם אבל את החבילה הם לא שולחים ולא עונים לי ... ביצירת הקשר מצאתי רק את כתובת המייל שלהם ... וכמו שאמרתי האתר שלהם ממשיך להתעדכן כל כמה זמן כאילו הכל בסדר ...
יצא לכן לרכוש מהם חומרים ?
 

little stamper

New member
כמעט פרסמנו פוסטרים של נעדרת עם התמונה שלך


אני אף פעם לא הזמנתי מהם. אבל בלי קשר, בגלל כל החגים הדואר בארץ היה על הפנים.
שנות טובות ששלחתי בתחילת ספטמבר הגיעו רק השבוע ליעד. וזה בתוך הארץ.
אז יכול להיות שגם זה חלק מהבעיה.
בכל אופן שימי לב את יכולה לבקש ביטול עסקה בפייפל רק עד 45 יום. אז אם נראה לך שהאתר מפוקפק כדאי שתיצרי איתם קשר לפני שהזמן הזה עובר.
 
את ענקית ! האמת היא שהיו לי המון פרויקטים

ואני פשוט לא מספיקה כלום , עכשיו גם היינו בחו''ל כמעט חודש ... מקווה לחזור לפורום בקרוב !
בקשר לאתר, כבר עברו 45 יום , זאת הזמנה של "פרה אורדר" , הזמנה מראש של החומרים עוד לפני שהם הגיעו לחנות , לכן גם חיכיתי המון זמן אבל אחרי כחודש ראיתי שהכל כבר הגיע אז אמרתי אני יתן להם כמה ימים , אחר כך שלחתי מייל וטסתי לחו''ל, למייל לא ענו לי ובחו''ל לא יכולתי להתעסק בזה . בכל מקרה שלחתי הודעה לפיי פל, הם לא ענו בנתיים.
כל שנשאר לי הוא לקוות שהם ישלכו את ההזמנה שלי מתישהו , חבל רק על העצבים וחוסר הידיעה האם היא בכלל תגיעה או שאני צריכה לקנות את החומרים עד שישי אותם בחנות אחרת ...
 

libeeti1

New member
קראתי בעיון רב את השרשור שהביאה אורורהלנד,

ובעיקר מצאה חן בעיני התגובה שאומרת בערך כך: "אם אין לך שום דבר נחמד לומר, אל תגיד כלום"....
נראה לי שזה די ממצה. סאלי, אם את רוצה הרחבה, את מוזמנת ליצור קשר במסרים.
 
למה?

אם חנות מפרסמת הצעות מפתות ואז לא עומדת בהבטחותיה, למה לא להזהיר קונים אחרים? היו שם גם נשים שהצביעו על היתרונות של הקנייה שם. אני הבנתי מהשרשור שם שאם לא אכפת לך לחכות אפילו מספר חודשים בחלק מהמקרים למשלוח, זה מקום לא רע לקנות.
זה שאנשים אוהבים ללכלך על כל מיני מקומות ומדי פעם מוצאים איזה שעיר לעזאזל (בפורום הספציפי שאליו קשרתי זה סטודיו קליקו בחודשים האחרונים) זה דבר ידוע. אבל הרבה פעמים כן אפשר לקבל מידע מועיל, כמו למשל, שלחכות חודשיים להזמנה מהמקום הספציפי הזה זה דבר רגיל, ולכן נראה שאין לסאלי מה לדאוג אלא רק לחכות בסבלנות. כשיש על מה יש שם גם הרבה פרגון.
 

libeeti1

New member
כשקראתי את השרשור, קיבלתי את התובנות הבאות:

1. הבעלים באופן די עקבי לא עומדים בלוחות הזמנים שהם עצמם קובעים.
2. הבעלים לא טורחים להגיב לפניות של לקוחות.
3. הבעלים מפזרים תירוצים והסברים מהסברים שונים על ימין ועל שמאל.
4. הסחורה מגיעה, במצב הטוב, לאחר חלוף 4-5 חודשים. לעיתים חסרים מוצרים מההזמנה.

ראי גם את התגובה של אש קטנה - רק פתיחת מחלוקת בפיי-פאל גורמת לבעלים להגיב/לשלוח את המוצרים.

המיקבץ הזה לא עושה רושם טוב, ובעיני בכלל לא מעודד לבצע שם קניה.

הקאץ' הוא שמצד אחד הלקוח מחכה בסבלנות (כמה זמן? עם כמה תירוצים?) ומצד שני יש דד ליין לפתיחת מחלוקת וביטול עסקה בפיי-פאל.

אבל, כמובן שכל אחת עושה את החשבון שלה, מה מתאים לה, מה רמת הסיכון שהיא מוכנה לקחת (וכמה היא מוכנה לאכול לוקשים).
 
צודקת לגמרי

פשוט תהיתי למה לא לחלוק נסיון לא מוצלח עם אחרים. אני לא חושבת שיש איזושהי חנות ש-100% מהקליינטים שלה תמיד מרוצים, אבל נראה שפה לא מדובר במקרים בודדים, אלא במשהו שבהחלט יכול לקרות לכל אחת שמזמינה, ולכן אני לא רואה את הבעיה בלדסקס את הנושא בפורום פתוח, כמובן כאשר המידע הוא אמין ולא מאנשים שרוצים לחבל בעסק המדובר (גם כאלה יש).
 
את לגמרי צודקת, לצערי גיליתי את זה מאוחר מדי

ועכשיו אני תקועה איתם לגמרי ...
 
לצערי כבר עברו 45 יום בגלל

שזו הזמנה מראש וחיכיתי חודש עד שהמוצרים בכלל הגיעו ואחר כך כמה ימים עד שישלחו אותם , כשלא שלחו אותם שלחתי מייל ואז טסתי לחו''ל,
למייל הם לא ענו ובחו''ל הייתי כמעט חודש ככה שכסוף סוף היה לי זמן בחו''ל לציץ ל ההזמנה זה כבר היה אחרי 45 יום . פניתי בכל מקרה לפיי פל, גם הם לא ענו עדיין .
לצערי אני תקועה אם ההזמה וחוסר הידיעה בקשר לכסף ששולם ולמוצרים שאולי אקבל יום אחד ואולי לא ...
 
למעלה