מישו יכול להמליץ לי ..

MASHNEK69

New member
מישו יכול להמליץ לי ..

על רגאיי עם שילובים של ג'אנגל ,ודראם אנד בייס תודה.
 

Nechi Nech

New member
Asian Dub Foundation

הרכב שמונה מס' חבובצ'יקים מהקהילה ההודית של לונדון, להקה שלמה + תקליטן ואמסי. הוציאו אם אני לא טועה שני אלבומים (Community Music המומלץ בחום ועוד אחד ששכחתי את שמו) הסטייל שלהם בעקיר זה דאנסהול וראגא על מקצבי דראם אנ בייס.. כמובן שיש השפעות מדאב ומעוד כמה דברים שעוד לא הצלחתי לפענח בהגדרתם.. קיצר חבר'ה פסיכיים, תוריד את השיר Flyover - ישר תתמכר אחינו.
 

REL YESAYA

New member
2 מילים!!!!!!

congo natty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ג'אנגל לפנים רמיקסים של שירים כמו boom by by שירים של ביני מאן סופר קאט טופ קאט(אם סי של קונגו נטי) תחפש blacstar ודי ג"י שנקרא benny page
 

Nechi Nech

New member
Buju Banton - Batty Rider

Buju Banton - Boom Bye Bye Shabba Ranks - Shot A Faya Capleton - Bun Out Di Chi Chi Sizzla - No Aplogize T.O.K - Chi Chi Man Sanchez - Live It Up Elephant Man - The Anthem Spragga Benz & Baby Cham - The Ganja Song Richie Spice - Marijuana Sizzla & Jipsy King - Marijuana Jipsy King - Gimme The Weed Marlon Asha - Ganja Farmer Anthony B - Smoke Free Bounty Killer - Smoke The Herb Ward 21 - Aint No Fun Jah Mason - High Grade
 

MASHNEK69

New member
אם מישו יכול להמליץ יותר על הרכבים.

כמו אסיין דאב פאונדיישן.
 

Nechi Nech

New member
אהה :) איך שכחתי..

בחור בשם Jamalski... חבובצ'יק פורטו-ריקני מניו-יורק, בחור שהיה פעיל מאוד בשנות ה90', שרף את כל ארה"ב עם ראגאמאפין פסיכפוטי ובסופו של דבר נעלם לתוך סצינת הדראם אנ בייס לפי מה שהבנתי.. תוריד את האלבום שלו Ruffnecks Revenge האלבום השני שלו במס' (באלבום הבכורה שלו הוא ישב אך ורק על מקצבי היפהופ...) אלבום מטורף, ראגא על מקצב דראם אנ בייס - בדיוק מה שאתה מחפש אחי. ויש עוד להקה טובה שנקרא Skindread... בהתחלה היא נראתה ונשמעה כמו להקת מטאל לכל דבר עד שבא איזה ג'מייקני פסיכי והחליט להיות הסולן של הלהקה...ועכשיו הסטייל שלה זה דראם אנ בייס וראגא עם השפעות חזקות מרוק.. תוריד את האלבום Babylon O.
 

Carcass

New member
כה...

Big Bud - Fear Of Flying,רגאי\ דאב עם ג'נגל..איכות. Serum - Dub Dread. Ray Keith- Hot Girls Pendulum vs Fresh - Tarantula,ג'נגל עם דאנסהל,טיון שורף..
 
למעלה