מי אמר "סרטון" ולא קיבל?!

pumiki25

New member
מי אמר "סרטון" ולא קיבל?! ../images/Emo202.gif

בעודי משוטטת לי ב - tv.com וצופה (מודה, מודה) בקליפים מתוך "עמוק באדמה", שמתי לב שרשימת הסדרות שמתוכן ניתן לצפות בקטעים היא אינסופית! And surely enough - גם צח"מ שם, עם די הרבה סרטונים - ראיונות, מאחורי הקלעים ואפילו - אפילו ההופעה של ג'ול שאדר סיפר עליה לפני כמה ימים. עוד לא צפיתי בקטעים - אבל אני מתארת לעצמי שלא חסרים ספוילרים. תהנו!
 

pumiki25

New member
טוב, נו... (../images/Emo58.gif)

כל הקטעים הם מפרק ההופעה של ג'ול ב...קרימסון לייטס? - שהייתה הזמרת האהובה על קאסי. כך שהכול, בעצם (כולל הראיונות עם שרון קייס וג'ושוע מורו), סובב סביב עניין "יום השנה". ועדיין - חביב ביותר. במיוחד היה נחמד לצפות בשחקנים מקשקשים בינם לבין עצמם בשעה שג'ול מבצעת חזרות, ואת ג'יני קופר מפגינה חוסר-נימוס מוחלט בכך שהמשיכה לשבת ולנשנש לה בשעה שכל הצוות קם להריע לג'ול. פויה, ג'יני!
(אדר - פול והצרצרית שוב ביחד?!)
 
../images/Emo210.gif שמעו שיחות סרק של הקאסט?

נשמע חביב... אולי אצפה אח"כ. פול
בעיקרון יוצא עם אשלי. היחסים ביניהם לאחרונה קצת התקררו וכעת היא מגששת משהו חדש עם לא פחות מאשר התובע שהכניס את אביה לכלא, וויל ברדוול. את כריס בקושי רואים בתוכנית, אין לה עלילה וטוב שכך. היא במקרה פגשה את פול בקרימסון בערב ההתרמה נגד שתייה מתחת לגיל החוקי שנערך ע"י ניק ושרון לציון יום השנה של קאסי...
 

pumiki25

New member
הבינותי ../images/Emo13.gif תודה!

כן, אני חושבת שאפשר לשמוע שיחות סרק של הצוות - אם מקשיבים היטב
במיוחד שיחת סרק קצרה של שרון וג'ושוע עם ג'ול. מעניין היה לי לראות את הסט (הפצפון, יש לציין) של הקרימסון לייטס... חביב
 
למעלה