מי אני? איך ממשיכים מכאן, ולאן?

kevin28

New member
מי אני? איך ממשיכים מכאן, ולאן?

שלום לקוראים, אני מבקש מהקוראים הסבר, עצה, הכוונה ליציאה ממצב מבלבל ומתסכל. אני בן 50. יש לי לעיתים הזיות מיניות על גברים. באופן כללי ובמודע אני לא נמשך לגברים. ברחוב אני מסתכל על נשים. משני נסיונות מיניים עם גברים, שהתרחשו לאחרונה, ועם מספר קשרים עם חברים קרובים בגיל העשרה+, ושם לא היה כל איזכור של מיניות, חוויתי התרוממות רוח, אנרגיה חזקה, שמחה, שיחרור ומימוש פוטנציאל. פשוט נפלא. המצב מבלבל. מצד אחד אני לא נמשך לגברים אך מצד שני רק איתם אני חווה אנרגיה ושיחרור. האם יש כאן משיכה סמוייה ולא מודעת לגברים או שיש כאן בעיה עם נשים? מה קורה פה? אני רוצה אנרגיה ושיחרור אך הצהרה, אפילו מול עצמי, שאני הומוסכסואל היא לא פשוטה. איך ממשיכים מכאן ולאן? תודה.
 

Dardamavet

New member
שלום קווין

אם אתה נמשך לנשים, ויש לך ניסיון מיני מוצלח אם נשים, אין סיבה להסיק שאתה הומוסקסואל. מאחר ואתה מתאר שאתה נהנה גם מיחסי מין עם גברים, ההנחה ההגיונית היא שאתה בי-סקסואל. אני אינני רופא, אך הסבר לתחושה המיוחדת בקשרים שתיארת עשויה לנבוע דווקא מהחריגות של העניין: לעשות משהו חדש, מרגש, אסור. יכול להיות שבמערכת יחסים ממושכת עם גבר לא תגיע לכזו תחושה. לאן אתה רוצה להמשיך מכאן? אתה מחפש להכיר גבר למערכת יחסים משמעותית? אני לא בקיא בנושא, אבל יש מסגרות בשביל זה. מאיפה אתה בארץ? אתה מחפש דברים מרגשים להוסיף לחיי המין שלך? גם לזה יש מסגרות שונות. אולי הגיע הזמן לחדש, להתחיל לנסות דברים חדשים, בכל הכיוונים. אולי כדאי להפגש עם יועץ מקצועי, שיכיר אותך ואת הצרכים והרצונות שלך באופן אישי? מקווה שתמצא סיפוק בדרך שבה תבחר. בהצלחה.
 

kevin28

New member
והבלבול נמשך

תודה לך על תשובתך. לא מדובר בריגוש מיני או חידוש מיני כזה או אחר. מדובר באנרגיה שאני מקבל מקרבתו של גבר שמעוניין בי. לדעתי יתכן ויש כאן משיכה לאבא שלא היה. אז? וזה הבלבול או האי וודאות. גבר נותן לי סיפוק אנרגטי, אישה נותנת לי סיפוק מיני וחושני. אני צריך את שניהם. האם אני דו מיני או סתם בעל פתולוגיה רגשית? הבלבול הוא אם לפעול לצורך הגדרה חדשה של דו מיני ולחיות עם שני המינים או לפעול לפתירת הפתולוגיה הרגשית? תודה.
 

Dardamavet

New member
המינוח הוא בי-סקסואל

דו-מיניות זה מונח ביולוגי, כמו חלזונות. לא יודע מה לענות לך. אני חושב שאם אתה מוצא סיטואציה שעושה לך טוב, אז תהנה ממנה, אל תנסה לפתור את התסביכים הרגשיים שעומדים מאחוריה. כנראה שהכי טוב לפנות ליעוץ ממומחה, אולי תנסה את רופא המשפחה? אתה מוזמן גם לפנות ל"יש עם מי לדבר" של האגודה: ימים א'-ה' בשעות 19:30 - 22:30 טלפון:03-6205591
 
למעלה