מי אתה גלן קווגמאייר?

JAMES DEAN

New member
מי אתה גלן קווגמאייר?

מה אתם יודעים עליו...? גיל: מזל: מצב משפחתי: מקצוע: מגורים: תחומי עניין: זמרים, זמרות להקות מועדפים: סרטים מועדפים: ספרים מועדפים: סדרות/תוכניות טלויזיה מועדפות: מאכלים אהובים: אוהב/ת לצאת ל: תחביבים: צבע עיניים, שיער: קעקועים, פירסינג: רמת הפעילויות הגופנית: בעל חיים: הרגלי עישון: הרגלי שתיה: שונות:
 

Ridcully

New member
מידע

גיל : 30-40 מזל : gigidi מקצוע - טייס מגורים - קוהוהג תחומי עניין : כל סטייה מינית אפשית ברי מנילו סרטים --- נראהל י שיצנזרו את זה מאווווד ספרים - פלייבוי הטסטלר קאמה סוטרה
 

Ridcully

New member
האמת שלא היה לי סבלנות לכתוב עד הסוף

תסמונת הקוצים בתחת ... לצערי זה גם אחת הסיבות שאפילו תוך כדי צפייה בפרק של הסידרה אני עושה לעצמי הפסקה של כמה דקות והולך להתעסק במשהו אחר
 

JokerGirl3000

New member
אני אני אני!!!

גיל: לקראת 40 אבל כניראה מתכחש מזל: הרבה מזל יש לבחור שהוא עדיין לא בכלא
מצב משפחתי: האמת שאם אני זוכרת נכון יש איזה פרק שהוא מתחתן או משהו כזה אז עד כמה שזה קשה להאמין-גרוש! מקצוע: אנס...אה טייס!
מגורים: קוהוג תחומי עניין: סקס, מין, ארוטיקה, פדופיליה, נקרופיליה, מין עם חיות ופוליטיקה. זמרים, זמרות להקות מועדפים: כל מי שמייצר מוזיקה ל...GETTIN IT OOONN! סרטים מועדפים: כחולים, אדומים, צהובים, ירוקים, סנאף, מצלמה נסתרת וכו' ספרים מועדפים: למה לקרוא כשיש כל כך הרבה סקס בעולם סדרות/תוכניות טלויזיה מועדפות: - מאכלים אהובים: - אוהב/ת לצאת ל: - תחביבים: סקס צבע עיניים, שיער: - קעקועים, פירסינג: לא רמת הפעילויות הגופנית: יד ימין חזקה מהרגיל! בעל חיים:היה חתול-נרצח באכזריות ע"י פיטר! הרגלי עישון: סיגרים נראה לי היו וזהו הרגלי שתיה: רבים ורצוי לערבב משהו במשקה ולמסור אותו לצעירה לידו! שונות: האיש סוטה מין, אין מה לומר. למען בטחון הציבור היה צריך לסגור אותו באותו המרתף כמו חניבעל לקטר!!!
 
למעלה