מי בא קודם המשיח או ......... ?

Mנטה

New member
מי בא קודם המשיח או ......... ?

טוב, דילמה התעוררה היום במחוזותינו כשסיפרתי לרנג'ין שסוףסוף בנו את הגן בין בוגרשוב לבין הים. שתינו הגענו למסקנה ההכרחית שלא משנה איזה פדיחות יש בגן הזה ומי האידיוט שתכנן אותו, עדין זה עדיף על הפיגומים שהיו שם בכמה שנים האחרונות. אבל אז התעוררה הדילמה. מכירים את הבור הגדול בדיזנגוף פינת פרישמן ? האם הוא ייבנה ויסתיים רק לאחר ביאת המשיח או שמא לפניו ? אני מכירה הרבה יותר אנשים שמאמינים שהמשיח יבוא מאשר כאלו שחושבים שהבניה שם תסתיים ורנג'ין אפילו חושבת שגם אם המשיח יבוא, הבניה שם לא תסתיים לעולם. מה דעתכם ? האם אתם מכירים עוד אתרים ואירועים שמאתגרים אפילו את המשיח ?
 

renjintso

New member
בקיבוץ שלי לשעבר היה היתה

חביירה אחת, שתפקידה היה לאפות עוגות. כל היום היא לשה לשה, בצק בידיים, ככה איזה 200-300 שנה. היא הכינה עוגות לכל אירוע: חתונות, בריתות ברמצוות, הלוויות, הרצאות, אסיפות, מסיבות, מריבות. מקץ 200-300 שנה הלכה אשת החיל לעולמה, והותירה אחריה מקפיא עצום מלא בעוגות שמרים. יש עדין התערבות פתוחה אם העוגות יגמרו לפני ביאת המשיח, או אחרי.
 

שוKולד

New member
וודאי שיש עוד מבנים כאלה

הרי המגדל השלישי של עזריאלי, הוא אגדה שעוד מספרים עליה לפעמים בלילות גשומים וסוערים במיוחד...
 

shonshon5

New member
רשימה חלקית:

רכבת תחתית בתל אביב גשר מסובים מחלף גנות
 

Mנטה

New member
נראה לי שהמשיח יבוא לפני שאצליח

להרכיב את הרהיט שהבאתי אתמול מאיקאה
למישהו יש מברגה ?
 

shonshon5

New member
הנה הדיל:

אני מרכיב לך את האיקאה את מסדרת לי את החיים. איך?
 

shonshon5

New member
יש מקום נרחב לשיפורים...

בפירמידת הצרכים של ידידנו מאסלו, בשפיץ העליון שלה, זיהיתי אי אלו נטשו"ת. וגם ברבדים נמוכים יותר. למשל, חוסר איזון טונאלי במערכת השמע והתלבטות אם הגורם הוא המקור או הרמקולים. חסך קשה בקפה וקרואסונים. קשיי הסתגלות למציאות הארצישראלית הפוסט-הומנית. וכל הנ"ל בטל בשישים לעומת הנזק התדמיתי שגרמתי לעצמי כאשר החלטתי להחליף במו ידי את הרדיו-דיסק באוטו לדגם אחר. חשמלאי הרכב בגוש דן מסתכלים עלי בעין עקומה. ככה זה כשיש עודף זמן פנוי. מתעסקים בשטויות.
 

ענוגה

New member
לפני המשיח יבוא החמור. אולי כבר בא,

כי אחרת- מי החמור ששם על המגרש בפינת פינקס וויצמן (ת"א) את השלט הזכור לי מילדות: "פה תוקם אכסנייה לחיילים"... או משו כזה. השלט אגב חודש לאחרונה, אבל טרם נשמעו פעמי הרוכב. מה קרה לחמור, מישהו יודע?
 

Mנטה

New member
אולי הוא פשוט

נמצא בניו זילנד, משתתף בשרה טבעות 4
 

fishey

New member
מה עם שלום ...

מה אתם אומרים הוא יגיע מתישהו ? ומה עים השיפוצים בצ'ק פוסט אצלנו בקריות כבר שנים ..ועד הם אמרו פעם שהם מיתכוונים לחפור מינהרה מיתחת לכרמל(הר) .....
 

Mנטה

New member
שלום זה פשוט

ברגע שהמשיח יבוא יהיה שלום, זה מכתוב ("וגר זאב עם כבש" וגו'). אבל השיפוצים בצ'ק פוסט, זאת בעיה יותר קשה. לכשעצמי אני די בטוחה שברגע שיבוא המשיח כל האזור שנמצא בין הצ'ק פוסט לעכו פשוט ייעלם ובמקומו יהיה המקום הירוק הזה שבו "נמר עם גדי ירבץ".
 
למעלה