מי הגאון שתכנן את מחלף יגור?

איטלקי8

New member
מי הגאון שתכנן את מחלף יגור?

איך לא הבינו שלעשות 3 נתיבי השתלבות שמתנקזים לנתיב אחד שמתנקז בעצמו לכביש הראשי הוא מתכון לפקקים עצומים במיוחד כאשר בהמשך הדרך יש רמזור שלא עתיד להפוך למחלף.

אולי עדיף לבטל את צומת כלא הקישון בין השעות 7:30-9:00 בבוקר בדיוק כפי שביטלו את הצומת בכניסה לבסיס ג'למה.. פשוט שהרמזור יהיה תמיד אדום לפניה לכיוון הכלא ומהציאה מהכלא ושיהיה שילוט שמכווין את הרכבים של שב"ס לצומת העמקים שם יבצעו פרסה.
 

אבישי ק

New member
חשבתי שרק אני שמתי לב לזה


 

luckydude

Active member
מצב לא נוח, עם זאת אני מניח שיש תקווה שהעומס באזור ייפחת

עם השלמת בניית הזרוע המערבית כך שחלק ממי שמגיע מצפון לחסידים וייעדו למדרום לצומת העמקים ידלג על הצמתים חסידים, יגור והעמקים ויסע דרך מנהרת רכסים.
 

luckydude

Active member
הזרוע המערבית של חוצה ישראל.

סיום הבנייה בעוד שנתיים שלוש. יחבר את צומת סומך עם כביש 70 קצת דרומית לצומת העמקים דרך מנהרות שייבנו מזרחית לאיבטין ורכסים.
 

asifp

New member
הבנייה החלה?

יש איזו התקדמות בשטח בהקשר זה?
&nbsp
אני יודע שקטע מאחז-שוקת בבנייה מתקדמת, אבל לא זכור לי שראיתי משהו בצפון
 

choo

Active member
השמועות אומרות שהרמזור בצומת הקישון - בגלל מרכז הליכוד

&nbsp
הרמזור הזה לא היה קיים כשתיכננו ובנו את מחלף יגור. מה שקרה, על פי השמועה, שבעל המשתלה מקושר עמוק במרכז הליכוד, וסידר לעצמו רמזור פרטי - ומפה מגיעים כל הפקקים.
 

אבישי ק

New member
אני הבנתי שגם שם אמור להיבנות מחלף

בעבר היה רשום באיזה מקום
פשוט מחכים שיסתיימו העבודות על רכבת העמק
כי אי אפשר לבנות במקביל
אולי זה נכון ואולי זה לא
 

choo

Active member
הם חייבים לסדר את זה ביחד עם רכבת העמק

&nbsp
הרכבת הרי תעבור בין הכביש לבין המשתלה/בית המעצר/הבסיס הצבאי, אז הם חייבים לבצע הפרדה מפלסית כלשהי.
&nbsp
למעשה, מפלס יגור נבנה מראש בעיקר בגלל רכבת העמק, לא בשביל לשפר את התנועה בכביש.
 

איטלקי8

New member
יש גם פתרונות מידיים

הרבה פעמים פקקים אדירים נוצרים כי משאיות מחליטות לעקוף משאיות אחרות.
פשוט שיאסרו על עקיפת משאיות בשעות העומס.
&nbsp
ואיכשהו קשה לי להבין שיש למשתלה אינטרס שהרמזור הזה יהיה פעיל ב7:30 בבוקר. מי בא למשתלה בשעות כאלה?
 

choo

Active member
לא מדובר פה במשאיות שעוקפות, אלא רמזור שמפריע לתנועה

 

איטלקי8

New member
מדובר גם במשאיות.

אחרי צומת העמקים (ג'למה) כאשר משאית יוצאת לעקיפה היא יוצרת פקק עצום ומהירות הנסיעה של כל הנתיב השמאלי יורדת מ 90 קמ"ש ל 50 קמ"ש.
 

פנחס25

New member
מתוכנן הקמת נתיב מיוחד למשאיות במקטע הזה. דומה לנת"צ

נפח המשאיות בכביש הזה הוא כ 30% מהיקף הנסועה. ולכן משרד התחבורה מקדם כיום הקדשת נתיב בשוליים הימניים למשאיות בלבד.
אשמח לשמוע את דעתכם האם זה יגרום למשאיות לא לעקוף לתוך נתיבים רגילים ? האם רכבים יתרגלו לא לנסוע בנתיב מיוחד ?
כמו כן, נשאר לפתור את הגישה של התחבורה הציבורית לעבר התחנות בצד ימין.
 

איטלקי8

New member
לא יעזור. עדיף שיוסיפו נתיב רגיל.

בכלל כל הסיטואציה הזאת מטופשת. כל הפקק.. כולו... נגרם בגלל הרמזור של כלא קישון. פשוט שיבטלו את הרמזור. למה זה כל כך קשה?
 
למעלה