מי יודע מה הפירוש של זה......................

מי יודע מה הפירוש של זה......................

resources/games/solitaire/solitaire_neu.swt זה מה אני מקבלת כשאני רוצה לשחק אז בבקשה התייחסות תודה
 
איפה הנהלת הפורום הזה?

למה לא עונים לשאלה כאן או שהפורום הוא רק ל.................. סתם? טוב עיזבו לא חשבתי שיש בכלל מישהו שיענה לי תודה
 
מה היה רע...?

קודם כל קצת סבלנות. אף אחד לא עובד פה. את לא באמת חושבת שמנהל פורום שאפו זאת העבודה של הבן אדם, מנהל פורום לא מרוויח כסף על זה, אז רוב הסיכויים שהוא כרגע בעבודה. ואולי הוא ישן, אולי מטייל, עברו סך הכל 4 שעות מאז ששאלת ועד ההתפרצות שלך. "טוב עיזבו לא חשבתי שיש בכלל מישהו שיענה לי"... את חושבת שמשפט כזה תורם הרבה לרצון לעזור לך? אז זהו שלא. אם הייתי יודעת את התשובה לשאלה שלך לא הייתי עונה לך אחרי הזלזול הזה. שיהיה לך יום טוב
 
מה היה רע...........................

ראשית אירנוש, מי אמר בכלל שהתפרצתי? כל כולה שאלתי אם בכלל יש מישהו כאן ולא יותר , בבקשה ממך אל תכניסי לי מילים שלא במקום לא באתי חלילה לריב כאן אם הייתי יודעת שאין איש את חושבת שהייתי כותבת את מה שכתבתי? כל זה לא נבע מזילזול כלל מעולם לא זילזלתי באף אחד לא כאן ולא בשום מקום נ.ב באמת לא ביקשתי את "עזרתך " תודה (אם הייתי יודעת את התשובה לשאלה שלך לא הייתי עונה לך אחרי הזלזול הזה)
 
את כותבת...

"אם הייתי יודעת שאין איש את חושבת שהייתי כותבת את מה שכתבתי?" אבל לפני זה כתבת... "טוב עיזבו לא חשבתי שיש בכלל מישהו שיענה לי" מצטערים שאכזבנו אותך
 

aaa123

Member
קודם כל את יודעת את הפטנט לעבור את ה10000

בנאונים אחרת לא היית מגיעה לשיא של 10800(לשם השוואה השיא שלי הוא רק 10660) למי שבאמת לא מתקרב אפילו ל9000 כתבתי בבלוג שלי עצות במשחק שיכולות לעזור. אם השאלה שלך היא איך מצליחים כמו אירנושששש אז אין לי תשובה אבל מצד שני לא מדובר במשחק שהתאמנתי בו הרבה(בסך הכל שיחקתי בו 145 משחקים נכון לרגע זה).
 
על מה יש להגיב...?

ביולי שאלו אותו משהו והוא ענה... וכן זאת אני מהניאונים...תתאמני
 

kd78

New member
נו באמת

עם גישה כזאת פלא שהאתר נראה כמו שהוא נראה? כבר חודשיים לא היה פה טורניר אחד (חוץ מסופשבוע אחד בשקל שכצפוי כמעט לאף אחד לא היה אכפת ממנו). זה נראה לך סביר? נכון, זאת לא העבודה שלו, אבל לדוגמה גם לרוב הבלוגרים יש עבודה מחוץ לבלוג ואם הם היו מעדכנים אותם בתדירות כזאת בשלב מסוים אף אחד לא היה נכנס. ובלי קשר להודעות, וללא ספק היה צריך להיות הסבר מה קרה כאן, תקלה כזאת במשחק הפופולרי ביותר באתר הזה צריכה להיות מתוקנת תוך הרבה פחות מ-24 שעות.
 

aaa123

Member
אכן ההודעה האחרונה של המנהל בפורום היא מ21.7

אני בינתים לא כתבתי ביקורת על מנהל הפורום בבלוג שלי אבל אני בהחלט עשוי לעשות את זה בעתיד. אני לא מבקר אותו על זה שאין פרסים כי הוא לא אחראי על זה אבל לצערי לא קיבלתי תגובות עניניות על חלק ניכר מהפניות שלי. למשל נושא הבאג בליצנים. גם אם זה לא בשליטתו תגובה ענינית היתה אומרת בדיוק אילו צעדים הוא נקט כדי שיתקנו את הבאג ואילו תשובות הוא קיבל. אפילו אם היה אומר שהבאג יתוקן בחצי שנה הקרובה זה היה עדיף על פני חוסר התייחסות ענינית כגון: "הנושא בבדיקה, אנא תאזר בסבלנות והכל יתוקן ! הדברים האלה לא נעשים בחצי שעה, הבאג יתוקן ! תודה"
 

kd78

New member
מהות התקלה

אם היה מדובר בתקלה מקומית של השואלת - משהו שלא עובד רק אצלה - היה משהו בדברייך לגבי טון התגובה השנייה שבאה 4 שעות לאחר הראשונה, אבל ברור שכאן מדובר בבעיה כללית באתר, כך שלא מדובר במישהו שצריך לעשות לה טובה.
 
אז יש תקלה...

אנשים לא נמצאים מול האתר 24 שעות ביממה כדי לעלות על הבעיה. לפעמים יש בעיה עם תשתיות הרבה יותר גדולות מאשר סוליטר בשאפו, ואף אחד לא עוזב את החברות, תקלות קורות. אם זה לא ייפתר תוך כמה ימים, תתחילו להתלונן, אבל תוך 4 שעות זה לא נורא אם אף אחד לא עלה על זה.
 
למעלה