מי יודע משהו על צהרונים במגדל העמק?

LANIT1

New member
מי יודע משהו על צהרונים במגדל העמק?

מתי מתחילים, קיבלתם החזר של הקיטנה? אנחנו קיבלנו שיק על סך 140 שח אתם?
 

frige

New member
הלוואי והייתי יודעת כבר מה עם

הצהרונים. ולא, עדיין לא קיבלנו החזרים על הקייטנה.
 

dafgol

New member
אין צהרונים בנתיים

אין אישור תקציב לצהרונים , אי לכך ובהתאם לזאת....עד שלא ימצא הכסף - אין צהרונים
אנחנו קיבלנו כבר בספטמבר החזר מויצ"ו על תקופת המלחמה.
 

S r 35

New member
מההההההה ???? ../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif

מה זה השטויות האלה????
איך אתן מסתדרות בלי צהרונים? לא מבינה את זה - אם לי לא היה צהרון פשוט לא הייתי יכולה לצאת לעבודה. לניר יש צהרון מדהים עם צוות גננות נהדר. הערב הייתה לנו שם אסיפת הורים וחזרתי הרבה יותר מלאת הערכה אל סוזי ואל יפה המדהימות
מה היינו עושים בלעדיהן? - אין אצלן שביתות, עובדות כל השנה, חופשים מינימליים והכל באהבה, בחיוך, בחן ובשמחה כולל חוגים מדהימים (חיצוניים) שנכנסים לצהרון פעמיים בשבוע. מה אני אגיד לכן, מקווה שהצהרונים יתחילו לפעול במהרה. זה ממש לא לעניין. ולגבי הכסף של המלחמה - אני שילמתי באשראי והחיוב לא ירד, כך שרק בתשלום של ספטמבר הם חייבו אותי על סך הימים שניר הספיק ללכת בהם לקייטנה, בלבד (משהו כמו שבועיים), ולא על כל הסכום.
 
בחינוך אמרו שתוך מספר ימים

העיניין אמור להיסגר. נראה. שרה בטח אצלכם משלמים בהתאם, שאין לכם חופשים ועובדים בטח עד 5 צהרונים. אצלנו זה רק עד 3:30 ועם בלי סוף חופשים. ומשלמים גרושים. בגלל זה כל הבעיות. חברה שלי שגרה במרכז כל הזמן צוחקת, ששומעת איזה מחירים אנחנו משלמים ואיזה היא שם. אבל אצלם אין בעיות של חופשים כמו שאמרתי.
 

S r 35

New member
כן, האמת מה שנכון נכון ...

אני משלמת קרוב ל 1.000 ש"ח בחודש על התענוג אבל באמת יש לי ראש שקט עם מעט מאוד דאגות ועם צהרון מאוד איכותי - מבחינת הגננות שמפעילת אותו, החוגים (התעמלות ותיאטרון בובות + דרמה = "בובימה" למי שמכיר) ומבחינת התכנים שמועברים שם, למעשה, זה גן לכל דבר. אגב, הוא פועל עד 16:30 ולא עד 17:00 וזה די מרגיז. עוד חצי שעה הייתה יכולה לעזור לי מאוד. אלו/ש תרגישי טוב, חמודה.
 
יחיה ההבדל הקטן!

כמו שאמרתי אתם משלמים המוןןןן אנחנו 60 ש"ח לחודש לאומת זאת. אבל לפחות היו אומרים כבר שיעלו מחיר ויפתחו צהריון בנתיים. אבל לא, מחכים אלולים יודע למה. אחת הגננות אמרה לי שעד שהורים לא יתחילו לעשות רעש שום דבר לא יקרה. אז אולי באמת צריך..בננות!
 
למעלה