מי יכול לענות על השאלה הזאת?

mix drix

New member
מי יכול לענות על השאלה הזאת?

עמותות, ארגונים, מופעי אמנים ענקיים, פרוייקטים חינוכיים בבתי ספר, ועוד... קמים חדשות לבקרים עוד ועוד ועוד כנגד האלימות והאלימות גואה וגואה וגואה ללא מעצורים. מישהו יודע איך ולמה זה? למה האלימות מגיעה למימדים כאלה על אף כל ה"מאמצים" המושקעים כביכול מסביב? יש לי תשובה, לפחות תשובה חלקית. למשל האמנים שמופיעים במופע לא לאלימות: שמתם לב כמה אלימות הם עצמם מפגינים בחומרים השיגרתיים שלהם? ניבולי פה, קללות, גסויות, סקס פרוע, קחו למשל סטנדאפיסט, שמעתם פעם מופע סטנדאפ בלי ניבולי פה? בלי קללות וגסויות? אז מה אתה הולך למחות נגד אלימות ואתה בעצמך משדר אלימות? תגידו זה בצחוק, אין צחוק כאן, המילים האלה הן רעל! הן חודרות לנשמה. כמו שעשן סיגריות באויר חודר לריאות של הנוכחים, ככה המילים. ואפילו יותר מהר. שמתם לב כמה אלימות וגסויות יש בשירים גם אם לא מפורשות אז מרומזות. סתם דוגמא באחד הפרקים של "לא לפני הילדים" ממש במקרה צפיתי בקטע של האבא שמרדים את הבן שלו הקטן והבן מבקש שיספר לו "צ'יזבאט" והאבא פוצח בתיאורי סקס עם שתי "שרמוטות" שהוא וחבר שלו פגשו באילת. נו, מי צריך יותר מזה? לתאר לילד זוועות כאלה, נו, לאן לדעתכם זה הולך? אין לזה שום הצדקה סקס וילדים לא הולך יחד! אסור שילך יחד! אבל בשביל ה"צחוק" והרייטינג מותר. הפסיקו לנבל את הפה, שימרו על כבוד הילדים והפסיקו להיות כאילו צדיקים. שום מופע צדקה כזה או אחר לא יעזור אם אתם עתמכם מנבלים את פיכם, משלחים לאויר רעל וזוהמה. לגבי אירגונים, עמותות ופרוייקטים "חינוכיים" כביכול. (לא כולם על מנת לא להכליל אך ברובם) כל זה בולשיט אחד גדול! כי כמו שציינתי קודם, דוגמא אישית אחת שווה אלף הטפות מוסר למינהם. מי שמקשיב להטפות המוסר האלה הם בדרך כלל אותם ילדים שהם כבר מחונכים אז מן הסתם הם גם מקשיבנים. ומי שבשבילו בעצם נועדה ההטפת מוסר החינוכית הזאת ממילא לא יקשיב לה - כך שכל הפרוייקטים האלה חוץ מלספק תעסוקה ומשכורת לעוסקים בה, לא באמת עוזרת לקידום המטרה. ותחשבו על זה...
 

mix drix

New member
איך היגעת לתרבות ערב?

תגיד , אתה מרוצה מהסטטיסטיקה האחרונה לגבי האלימות הפשיעה הרציחות האונס ועוד מגוון אירועים "טובים" שקורים באיזורנו חדשות לבקרים ?????? אתה לא חושב שכולנו פה מפספסים משהו? ובגדול? או שנכנסת לפה להגיב רק על מנת להתחכם?
 

star2o

New member
mix היי

אני גם חושבת שכל המופעים האלה הם בעצם עבור האומנים שמרוויחים שפ המון כסף, אבל לא עושים כלום עבור הפסקת האלימות, אני חשובת שההורים גם אשמים, לא פעם אני רואה הורים הולכים אם הילד הקטן שלהם והוא מחזיק מקל ארוך ביד והם לא אומרים לא דבר! ולפעמים גם הילד רואה ומרגיש שהכל מותר לא! והוא גם מרביץ לכל מי שעובר לידו, לכן החינוך צריך להתחיל מהבית, וגם בבית הספר. לילדים יש היום הכל, נותנים להם המון דברים אבל צריך גם לדעת להעניש אותם.
 
למעלה