מי כאן חושב שהוא נראה טוב ושרק נסיבות חייו הביאו אותו למצב?

רגעי

New member
מי כאן חושב שהוא נראה טוב ושרק נסיבות חייו הביאו אותו למצב?

 

קשה10

New member
תשובה

אני חושב שאצל שלפחות אצל גברים חוץ ממקרים מאוד קיצונים של נכות וכאלה. זה ממש לא ענין של מראה.
 
אני

זה לא שאני חושבת שאני נראית טוב אני בסדר.. פשוט יש אנשים שמכירים אותי וחושבים שאני נראית טוב ואם הם היו יודעים שאני בתולה הם היו בהלם ולא היו מבינים איך הגעתי לגיל 30 בלי ניסיון מיני
 

tomasth

New member
הם יהיו בהלם לא בגלל איך שאת נראית , בגלל שהם חושבים

שהם מכירים אותך מספיק טוב בשביל לחשוב כך עליך.
&nbsp
 

cancer3009

New member
אני לא נראה רע

אבל גם לא טוב..
בוא נגיד שהמראה לא עוזר לי לביטחון העצמי
 

Som30ne

New member
שאלה שהתשובה עליה לא כזו חד משמעית

יש כאלו שהיום נראים יחסית טוב,
אבל בעברם, בטווח הגיל ה"קובע", נראו פחות טוב.

מעבר לזה - בחלק לא מבוטל מהמקרים - המראה הוא לא גורם יחיד ו/או בלעדי.

מה שאת/ה משדר/ת ואיך שאת/ה מתנהג/ת יכולים לגרום לאנשים להתקרב ו/או להתרחק ממך.
יש אנשים שעד שלא תכיר אותם לאורך תקופה מסויימת ו/או במספר סיטואציות שונות,
הדיעה/המשיכה שלך לגביהם תהייה מסויימת, ואחרי תקופה/מספר סיטואציות, הדברים ישתנו ב365 מעלות (או בעצם, ב 180).
 

Berethor

New member
זה אפשרי, אבל ברוב המקרים זה לא כך, משום שהגיל לא מוסיף

מבחינה של מראה ובריאות, כידוע, ככה שרמת האטרקטיביות יורדת עם השנים, ולא עולה. מראה הוא בדרך כלל הדבר הראשון שעליו אנשים מסתכלים, כי לא צריך להכיר את האדם בשביל זה, ואם אישה יותר מדי לא נראת לגבר, הוא לרוב לא יראה טעם להכיר אותה יותר. לי באופן אישי לא רק המראה משנה, גם האישיות של האישה משנה לי, אבל עדיין אין ספק שלמראה יש משקל די משמעותי, ויש גבול לעד כמה אני מוכן להתפשר על המראה של הצד השני. "הגיל הקובע" הוא בעיקר מבחינה שעם השנים זה הופך להיות קשה יותר למצוא זוגיות רצינית, אבל קשרים שלא הצליחו, הם במלא לא דבר טוב.

 
תשובה

מתחילים איתי אבל כנראה זה לא עיניין של מראה. הבעיה יותר באופי ובהתנהגות אני פשוט מאוד עצורה ומאופקת קשה לי לזרום עם אנשים כי אני לא סומכת עליהם.
ברור שמראה משנה אבל רק לאדם עצמו בגלל שזה משפיע על הביטחון העצמי וזה משהו שמשדרים כלפי חוץ קשה לשלוט בזה.
 

Berethor

New member
ויש סיבות הגיוניות לא לסמוך על חלק גדול מהאנשים, במיוחד כאלו

שמתחילים איתך ברחוב, כי לרוב דווקא הגברים המפוקפקים הם אלו שמתחילים עם נשים הכי בקלות, שהרי הם כבר רגילים להתחיל עם כמעט כל אחת. בכל מקרה אופי מופנם זאת בהחלט סיבה נפוצה והגיונית "לחוסר ניסיון" זוגי ומיני, וזאת גם סיבה שהיא עדיפה על פני בעיות מבחינת מראה, כי לאופי מופנם, כמו גם "לחוסר ניסיון" זוגי ומיני יש גם הרבה יתרונות, כי זה בדרך כלל מאפיינים של אישה טובה, מבחינת אישיות. כל עוד החשש שלך הוא ברמה סבירה ולא ברמה של פרנויה, אז זה בסדר. בכל מקרה מנשים בדרך כלל גם לא מצפים לביטחון עצמי רב, בדיוק כפי שמנשים גם לא מצפים לזה שהן אלו שיזמו. המראה לא משנה רק לאדם עצמו, המראה משנה כמעט לכולם(ובמיוחד לגברים), אפילו אם יש אנשים שמנסים להתחסד בנושא הזה.
 
לא הבנת אותי נכון

ברור שהמראה משנה ולא רק לגברים (לנשים יש עוד כמה שיקולים בנוסף למראה).
תראה יש אנשים שלא נראים משהו והם מלאי ביטחון או לפחות מתגברים על החוסר ביטחון והם מכירים אנשים וחיים בזוגיות והכל טוב (לפחות כלפי חוץ). ויש אנשים שללא קשר לאיך שהעולם החיצוני תופס אותם הם בפנים ירגישו מכוערים וזה מקרין כלפי חוץ, אף אחד לא רוצה להיות עם בן אדם כזה לא משנה כמה הוא יפה.
 

Berethor

New member
טוב להגיד שאף אחד לא רוצה להיות עם אדם כזה, זה "קצת" יומרני

נשים שלא מרגישות טוב לגבי המראה שלהן זה דבר די נפוץ, יש מלא שאלות ברשת של נשים שמודאגות מאם הן נראות מספיק טוב, ומאם גברים יאהבו את המראה שלהן, ואפילו מאם בן הזוג שלהן אוהב את המראה שלהם, שזה די אירוני, כי התשובה לכך היא בדרך כלל, שאם בן הזוג שלהן לא היה לכל הפחות בסדר עם המראה שלהן, סביר להניח שהוא לא היה איתן, מכתחילה. במיוחד בהתחשב בכך שמראה של הצד השני בדרך כלל חשוב יותר לגברים, אם כי גברים נוטים להיות פחות קטנוניים לגבי זה מאשר נשים, נשים מודאגות גם מכל דבר די שולי במראה שלהן, דברים שבדרך כלל לא ממש משנים לגברים. מה שמשנה לגברים זה בדרך דברים שמשפיעים על המראה של האישה באופן די משמעותי. אז כפי שאמרתי מקודם, ביטחון עצמי נמוך אצל אישה זה הרבה פחות משנה, כי מנשים בדרך כלל במלא לא מצפים מביטחון עצמי גבוה, זה מגברים נוטים לצפות לזה(בין היתר משום שגברים הם אלו שעושים את רוב "העבודה" בהכרויות בדרך כלל), לא מנשים. בשביל ליזום צריך הרבה יותר ביטחון עצמי, מאשר בשביל להגיד "כן". זה הרבה יותר קל לנשים מהבחינה הזאת, אם כי הקאץ' הוא בכך שהרבה מהגברים שיתחילו איתן הם לא כאלה שאפשר לסמוך עליהם, כי ביטחון עצמי גבוה לא מבטיח שהאדם הוא טוב, למעשה בהרבה מקרים דווקא לאנשים בעייתים יש ביטחון עצמי גבוה, בין היתר משום שבשביל להיות כל כך בעייתים גם צריך ביטחון עצמי.

בלא מעט מקרים ביטחון עצמי נמוך נובע מהחשש להטריד או לפגוע באחרים, מישהו שלא אכפת לו מאחרים, יותר קל לו להיות בעל "ביטחון עצמי גבוה", בנוסף אנשים אינטליגנטים נוטים להיות בעלי יותר חששות, בעוד שאנשים לא אינטליגנטים פועלים לפי עיקרון "אין שכל, אין דאגות". ככה שביטחון עצמי נמוך/אופי מופנם זה משהו שיש לו גם יתרונות, וזה בעיקר עניין של מידה ועניין של שיפוט נכון, כי בלא מעט מקרים זה הגיוני לחשוש ולא לסמוך, ולא תמיד צריך "להתגבר" על זה, צריך קודם לשקול אם בכלל שווה להתגבר על זה, האם הגבר שמולך שווה את המאמץ/סיכון. בשביל למצוא זוגיות טובה צריך לדעת לבחור נכון, זוגיות יכולה להיות גם רעה, כפי שגם ניסיון יכול גם להיות שלילי, ואפילו טראומטי. אנשים שלא נראים משהו ולמרות זאת תופסים מעצמם יותר מדי, זה משהו שיכול להפוך אותם לעוד יותר דוחים, אדם שמודע לחסרונות שלו ולכך שהוא לא מושלם, זה משהו שראוי להערכה, וידע של כמה אתה באמת שווה, יכול גם לעזור במציאת זוגיות, כי ככה לא מצפים ליותר מדי, אבל גם לא מתפשרים על פחות מדי. אישה שנראת לא משהו, וחושבת שהיא תשיג לעצמה דוגמן, סביר להניח שהיא תשאר לבד. אדם יפה שלא חושב שהוא יפה, יש בזה גם אלמנט של צניעות, אולי צניעות יתר, בכל מקרה צניעות זה מאפיין שחלק מהאנשים מעריכים, בנוסף זה לא ממש משנה אם אישה שנראת טוב חושבת שהיא מכוערת, אנשים לא עיוורים, והם רואים אם היא יפה או מכוערת, אם כי מלבד קונספט של יופי אוניברסלי/פופולרי, יש גם עניין של טעם אישי. משהו במראה שמפריע לאחד לא דווקא יפריע כל כך למישהו אחר. בנוסף קיים גם עניין של חיזוקים מבחוץ, אם האנשים בסביבה יגידו לאדם שחושב שהוא מכוער שהוא לא מכוער, אז סביר להניח שהוא ירגיש פחות מכוער, וזה משהו שהוא אפילו יותר פוטנטי בזוגיות, זאת אחת הסיבות שזוגיות עוזרת להרבה אנשים להרגיש יותר טוב עם עצמם.

"A work that is heavily dependent on things, situations, or actions that are stereotypically masculine, in order to appeal to a predominantly male audience. Made by men, for men."

"Expect to see Perma-Stubble, hot blood, improbably muscled males, Carpets Of Virility, lots of fighting, Stuff Blowing Up, large amounts of Rule of Cool, and if you're lucky, Manly Tears. Most, if not all of the main characters are often grade-A Badasses and sometimes Large Hams. Expect to see somebody shout a phrase WHERE! THEY! EMPHASIZE! EVERY! WORD! which can result in Memetic Mutation. Soundtrack is prone to be fueled by The Power of Rock."

"Traditionally, the role of women in such works is often stereotypically feminine, as support characters or Love Interests, sometimes satellite ones, while the men fight and die (often for their sake). A woman may be the Unwitting Instigator of Doom, doing some small and unimportant action early in the movie or in the origin story, which start the chain of events that lead to some great disaster For Want of a Nail, and the real men would have to deal with it (for example, the villain may have turned into a villain in the first place because Love Makes You Crazy). Nevertheless, badass females are far from uncommon, and they may or may not be masculine in their interests. Either way, expect Fanservice. Though keep in mind actual sex or womanizing doesn't necessarily mean "manly", as most playboys tend to have physical (and personality) traits opposite to the ones described above."

[URL]http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/RatedMForManly[/URL]
 

Berethor

New member
להראות טוב/סביר עדיין לא אומר שזה רק עניין של נסיבות/סביבה

בדרך כלל זה מסיבות של אישיות, זה יכול להיות גם מסיבות של מראה, וזה יכול להיות משניהם.
 
אתה נראה כמו שאתה תופס את עצמך

זה פחות קשור לאיך אתה נראה אלא מה המראה משדר . למשל אם הוא משדר עצבנות או עוינות . אנשים יתרחקו ממך. אם תשדר בטחון עצמי ורוגע אנשים יתקרבו אליך. שידור יכול להתבצע דרך לדוגמא שפת גוף, הבעות פנים ואפילו לבוש . ברגע שבן אדם ראה אותך ,בתוך כמה שניות אפילו הוא בוחן אותך בתת מודע מכניס אותך את כל מה ששידרת כלפיו לתוך מסגרת , משווה אותה עם סטראוטיפים ששמורים אצלו , וקובע אותו סטראוטיפ מצא חן בעיניו או לא . כל בן אדם אוהב סטראוטיפ אחר .
אני לא הולך להעמיק בנושא של קשר בין מראה להצלחה או למשיכה (תאמין לי זה 7000 תוים שנשארו לי לא יכסו את הנושא)
כולנו קורבנות של נסיבות , החיים הם רק נסיבות . השאלה איך אתה משתמש בנסיבות האלה לטובתך .

אגב , אני מצרף ההרצאה בת 20 דקות בנושא. ההרצאה באנגלית אך ניתן להפעיל כתוביות בעברית
https://www.ted.com/talks/amy_cuddy_your_body_language_shapes_who_you_are
 

Berethor

New member
אתה באמת מאמין לזה? אם מישהו נראה טוב, אז אפילו אם הוא אדם

אויין, עדיין היו נשים שימשכו עליו, קח לדוגמה את שי חי מהאח הגדול וDraco in Leather Pants Trope.

"A form of Misaimed Fandom, when a fandom takes a controversial or downright villainous character and downplays his/her flaws, often turning him/her into an object of desire and/or a victim in the process."

"Common reasons for this include the character being wicked in a classy or cool way. A physically attractive villain is much more likely to be subject to this trope than a physically ugly one; Beauty Equals Goodness, after all, and shallow as it may be, it seems that, for some fans, this is the case even when the character's beauty only extends to their appearance."

http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/DracoInLeatherPants

 
כן אני מאמין בזה

אני לא שולל את העובדה שיופי בהחלט עוזר. אתה צודק לגבי מה שכתבת , יש תפיסה שאנשים יפים הם בעלי תכונות טובות יותר . אבל זה לא מדוייק .


תחשוב על זה ככה . בן אדם יפה מקבל פידבק חיובי על המראה שלו , הוא מאמין בזה שהוא יפה , הוא משדר מה שהוא מאמין בו , אנשים רואים שהוא משדר יופי , ונותנים לו פידבק על מה שהוא משדר , זה מעגל שמזין את עצמו.

אז למה לא להתחיל את המעגל ללא הפידבק ההתחלתי ? או להתחיל את הפידבק ממך , להגיד לעצמך שאתה נראה טוב, לקנות בגדים יפים . ולעשות מעצמך משהו . אנשים יראה מה אתה משדר וישדרו אותו פידבק חזרה . חייך אל העולם והוא יחייך אליך חזרה .

ראיתי אנשים לא הכי יפים בעולם עם נשים יפיפיות , לא כי יש להם כסף או לא או צינור ביוב בין הרגליים . אלא כי יש להם קשר נפשי בין השניים. אני אתן לך דוגמא בולטת ממפורסמים אישתו של hugh jackman . יש לו כסף , יש לנו מראה , למה לבחור אישה כזאת?

אם למשל היית חתיך, אבל תחשוב איזה סוג נשים ימשכו אליך ? . יפות, אבל ריקות מתוכן . אובסיסביות על מראה , ויעזבו אותך ברגע שתתבגר קצת או ימצאו מישהו יפה יותר . למה אתה צריך חברה יפה ? להציג אותה כמו רכב מפואר ולהגיד "יש לי אותה , תקנאו".בסופו של דבר אתה תתרגל למראה ומה שישאר לך זו קליפה ריקה תבחר מישהי שתוכל לזרום איתה , שתהיה לצידך.
 

Berethor

New member
אני מאמין שעדיף שלאדם תהיה הערכה נכונה לגבי כמה הוא שווה

זאת אומרת שלא יחשוב שהוא שווה יותר ושלא יחשוב שהוא שווה פחות, ממה שהוא שווה באמת. גבר שחושב שהוא שווה יותר ממה שהוא שווה באמת, ויצפה למצוא דוגמנית או/ו אישה מושלמת, סביר להניח שהוא ישאר לבד, מצד שני גבר שחושב שהוא שווה פחות ממה שהוא שווה באמת, אז הוא עלול להתפשר יותר מדי. אני מאמין שהגעתי להערכה הנכונה פחות או יותר של כמה אני שווה, וזה לקח לי זמן להגיע להבנות הנכונות בנושא, הייתה תקופה שציפיתי למישהי מושלמת, היום כבר לא, אם כי אני גם לא לוקח כל מה שאני מוצא, זה האיזון הנכון לדעתי. אני לא חושב שאני צריך לתת פידבק לעצמי, כי אני כבר יודע איפה אני עומד, פחות או יותר. להיות חתיך זה "צרות של עשירים", כן גם לחתיכים יכולים להיות קשיים, אבל זה כלום ביחס לצרות שיש בדרך כלל לאנשים מכוערים, ברור שלהיות יפה זה יתרון גדול, וזה לא מסוג היתרונות שניתנים לויכוח. למה צריך בת זוג יפה? כי זה הרבה יותר נעים לעין, וכי מראה זה גם מרכיב מאוד חשוב במשיכה. לי באופן אישי גם אופי משנה, במיוחד זה שהאישה תהיה טובה ולא זולה, ואני מוכן להתפשר על מראה עד גבול מסוים, אבל עדיין מראה זה דבר חשוב, אם מישהי נראת לא טוב, בדרך כלל לא יהיה לי עניין אפילו להסתכל עליה ולהכיר אותה, לא באתרי היכרות ולא במציאות. בעצם מראה זה משהו שרואים כבר מההתחלה(רק פורומים בלי תמונות יוצאי דופן בכך), ואם זה לא מספיק מתאים, אז בדרך כלל אין טעם להמשיך. לדעתי גם מראה הרבה יותר קשה לזייף מאשר אישיות, ככה שזאת דווקא דרך די יעילה לשפוט, אפילו שכמובן יש סיכוי לקאץ', כמו מישהי שנראת טוב, אבל יש לה אופי בעייתי, אבל בכל דבר שנראה מושלם "מדי" במבט ראשון, יכול להיות לקאץ'. לדעתי ההשפעה של בגדים ותסרוקות היא לא רבה, לאנטומיה ותווי פנים יש הרבה יותר השפעה על המראה/גוף של האדם.

אני גם מעדיף אנשים שמודעים לחסרונות שלהם, וגם אני מודע לשלי, אם מישהי לא יפה תופסת יותר מדי מעצמה, סביר להניח שהיא תדחה אותי יותר, כי זה שילוב של מראה לא טוב ויהירות, ובישראל לא חסר נשים כאלה. לפחות שמשהי יפה תופסת מעצמה, אז באמת יש לה משהו להתגאות בו. לא כל כך ברור לי מה הכוונה שלך "באנשים לא הכי יפים בעולם", אבל אם מישהי יפה יוצאת עם מישהו מכוער וזקן, זה ברוב המקרים בגלל כסף, אפילו אם היא אומרת שזה לא הסיבה, זה נקרא גולדיגרית. אם כי זה נכון שנשים נוטות להתפשר יותר על מראה מאשר גברים, בין היתר כי מנשים יש יותר ציפייה ליופי, מגברים יש יותר ציפייה לכוח( ויופי גברי גם בהרבה מקרים כולל כוח, לדוגמה להיות גבוה ושרירי זה לרוב נחשב למאפיין שהוא יפה/אטרקטיבי אצל גבר). אבל זה לא אומר שיופי של המין השני לא חשוב לנשים, במיוחד לנשים שאינן פראייריות. בכל מקרה זה שיש אנשים שמתפשרים על המראה של הצד השני, לא אומר שמראה לא חשוב, וגם אופי יכול להשתנות עם הזמן, לא רק המראה, ולא תמיד האופי משתנה לטובה, אבל אי אפשר לבנות קשר על בסיס "אם", אפשר רק לוודא שלפחות מה שיש לאדם להציע כרגע הוא מספיק טוב( ולקוות שזה לא ישתנה לרעה), ואם מכתחילה זה נראה לא מספיק טוב, אז אין להתפלא אם אין לזה עתיד. חוץ מזה למישהו חתיך, רוב הנשים ימשכו, לא "רק" חתיכות, אבל סביר להניח שהוא בעצמו לא ירצה מישהי לא חתיכה, כי הוא יודע מה הוא שווה. קח לדוגמה את כריסטיאנו רונאלדו, ראיתה אותו יוצא עם מישהי לא יפה? אתה אומר לי שאנשים יפים הם לא תמיד טובים מבחינת אופי) מה שנקרא פנים של מלאך, מוח של שד), אבל מצד שני אתה חושב שכל הנשים שנמשכות לגברים יפים הן ריקות מתוכן?, זה שלמישהי חשוב מראה, לא אוטומטית אומר שזה כל מה שחשוב לה, ללא מעט אנשים חשוב גם המראה וגם האופי, לא רק אחד מהם, במיוחד שמדובר בקשר רציני. לאנשים שמחפשים קשר לא רציני יהיה חשוב רק המראה, אבל אפילו לאנשים שמחפשים קשר רציני לרוב יהיה חשוב מראה. יותר מכך, כמה ספרים או סרטים רומנטיים ראית עם אנשים שאינם יפים? ככה שלמראה יש השפעה רבה על כמעט הכל בעצם. גם זה שמישהי נראת רע לא אוטומטית אומר שיש לה אופי טוב, יש אנשים שהם גרועים מכל הבחינות.

"This is a character who hooks up with a partner, known as a Meal Ticket or Sugar Daddy, specifically to mooch off of said partner's money and status (usually in exchange for sex.)"

"We use "she" because the digger is usually female in modern shows, but not always, and often MUCH more attractive than her partner. Often Distracted by the Luxury quite easily. Generally stunningly beautiful, to explain her success."

[URL]http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/GoldDigger[/URL]

"The brother of his female counterpart, Mr. Fanservice provides similar eye candy for women. It can be an effective way to bring in female viewers, even in a series directed towards males."

"In order for a guy to qualify as Mr Fanservice, just being attractive isn't enough. He needs to be shown in scenes intended as fanservice for girls (and certain guys). He can have anything between muscular limbs, broad shoulders and/or sculpted abs (between six-packs and eight-packs). Said muscles can be either lean or chiseled; as long as you can see them, they count. He may also have long hair though it's not required. Most of the time, he has medium length hair, a swimmer's build, a smooth chiselled chest, washboard abs and no shirt on. However, if he's wearing a shirt, it's usually sleeveless or left totally unbuttoned."

[URL]http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/MrFanservice[/URL]
 
הטענה שלך לא סותרת את שלי

2 הטענות נכונות . אתה נראה כמו שאתה תופס את עצמך ותדע את גבולותך . אנשים נמשכים לאנשים ברמתם. אבל יש הרבה גורמים אחרים לזה . יופי עוזר אבל בכלל לא קובע . זו לא תפיסת עולם נביאית שלי , זו הוכח באינספור ניסויים . אני יכול לצטט לך פרק שלם בספר פסיכולוגיה שמדבר על זה .
אל תכניס קולנוע לשיחה , כי קולנוע זה תחום אחר ומזוייף . כן בוחרים שחקנים מושכים כדי למשוך קהל . זאת הבעיה בקולנוע ותקשורת , שתי התחומים מראים תפיסה לא ריאליסטית של יופי .
 

Berethor

New member
אז קולנוע זה מזויף אבל אדם שתופס מעצמו יותר מדי זה אמיתי?

ודברים שציטטתי קיימים לא רק בסרטים אלא גם במציאות, ואין בזה שום אלמנטים על טבעיים, וגבר או אישה בעלי גוף/מראה יפה/אטרקטיבי זה דבר שהוא ריאליסטי, זה שלא כל האנשים הם ברמה הזאת, לא הופך את זה ללא ריאליסטי, אבל כמובן שהכל יחסי. אידאל היופי הוא משהו שנחשב לטופ, אבל בין יופי מושלם לכיעור מושלם יש מדד ודרגות שונות. למראה יש משקל מאוד חשוב, אפילו אם לא כולם רוצים להודות בכך, אני לא אומר שאין אנשים שמתפשרים על המראה של הצד שני, אבל זה מזויף לנסות להתכחש לכך, ולמכור לאנשים אשליות, במיוחד לאנשים שלא נראים משהו. דווקא בפסיכולוגיה יש הרבה הוכחות להשפעה שהרבה שיש למראה על אנשים, וזה ככה לא רק בסרטים, מה גם שמרבית הסרטים מבוססים על משהו שפופולרי ומוכר, ויופי פופולרי ומוכר, כמעט תמיד.

"Somewhat of a Double Standard trope, where a conventionally attractive character gets away with morally ambiguous things, despite how similar actions usually get questioned when committed by characters that are considered ugly. The attractive character is almost always forgiven, or doesn’t even get called out for his questionable choices from within the plot."

"Obviously, this trope has a lot of Truth in Television. It's actually a well-documented psychological effect."

[URL]http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/ScrewTheRulesImBeautiful[/URL]

 
למעלה