מי כאן לקוח של סלקום?

odedg

New member
סלקום ומקרה מרגיז

היה כדאי לתמצת כאן את הסיפור לרווחת משתתפי הפורום שלנו. מה דעתך?
 
יש נושאים שיש הרבה מה לדבר עליהם

ויש נושאים שהכותרת מדברת בעד עצמה. במקרה זה חשבתי שהכותרת אומרת הרבה. בכל מקרה אני מכבד את בקשתך, ולא רוצה להרגיז. להבא לא אעלה כאן דיונים. שבוע טוב, אמיר.
 

odedg

New member
אמיר, זה לא מה שביקשתי, להפך!

ביקשתי שבאמת תציג בפורום שלנו את תמצית הבעיה או הבעיה הקרונית, אם להתנסח בצורה שונה, זאת על מנת ליידע את משתתפי הפורום ולהקל עליהם כך שלא יצטרכו לטרוח ולחפש את המקור. ברור שמי שרוצה לרדת לפרטים יוכל לעשות כן בחיפוש המקור. תודה!
 
אומרים שלא הגודל הוא שקובע...

יש נושאים שצריך מגילה ארוכה כדי להסביר על מה הנושא, ויש נושאים שמספיק משפט אחד. המושג "רואים כוכבים" הוא מושג די ברור ובפרט כשהוא בא בהקשר של סלקום, אז אני חושב שכוונת המשורר הייתה ברורה. מי שהנושא מעניין אותו יקרא את הכתבה ומי שלא לא יקרא. אני לא מאמין שיש מישהו שמהצגת הדברים שלי לא הבין על מה מדובר, ובטעות יכנס לכתבה ויראה שהיא עוסקת בנושא שלא מעניין אותו. אני הצגתי את הנושא בבירור. אני לא חושב שהייתי צריך להתחיל לעשות סיכום או תמצות של הכתבה. אני לא מהאנשים שזורקים לינקים לחלל האוויר ונעלמים, אלא אני מקפיד להשתתף בדיון במידה ומתפתח כזה, מאחר שהנושאים האלה הם בנפשי. בתור מי שמכיר אותי קצת, אתה יודע את זה, ולכן ההתרגזות לא הייתה במקומה. בברכה, אמיר.
 

מול

New member
זה נושא שדווקא "אהוב" עלי

לפני כשנתיים עשיתי טעות. התפתתי למבצע "יום הולדת" של סלקום. מאז ועד היום סלקום הוכיחו לי חד-משמעית כי: 1) שרות הלקוחות שם הולך ונעשה גרוע עם הזמן 2)רק הכסף מדבר ( בעיקר איום לאי-קיומו ) 3)הגינות היא מותרות לסלקום אין כוונה לרכוש 4) אי מתן שרות ראוי היא הדרך הנכונה בעסקים בישראל קצרה היריעה מלהכיל את כעסי כלפי חברה זו והדבר היחיד שבאמת מחזיק אותי (וכנראה רבים אחרים וסלקום יודעת זאת ומנצלת היטב ) אצלה הוא המספר שלי וכאב הראש הכרוך בהחלפתו. על "שיחה מזוהה" לקוח ממוצע בסלקום משלם כ 10 שקלים לחודש. די ברור לי שבמערכת הקיימת היום בסלקום דווקא ביטול השיחה המזוהה לוקח זמן. ועכשיו חשבון: סלקום דיווחה על כ 2.1 מיליון לקוחות שרשומים אצלה, בואו נניח לצורך הארגומנט כי רק 25% מהם משלמים על שיחה מזוהה.ז"א שכל חודש סלקום משלשלת לכיסה כ 5 מיליון שקל על שרות שלבטל אותו עולה כסף! כל חודש! (ואני מעריך כי יותר מ 25% משלמים על שיחה מזוהה) אישית התקשרתי לסלקום והסברתי להם שזה יקר לי מידי ושיבטלו לי את זה ומכיוון ששיחות נכנסות אינן מזוהות אצלי אני אעביר את כל המתקשרים אלי למכשיר אורנג´ (שאני מחזיק למשפחה) דבר שעלול לעלות סלקום פעמיים. פעם אחת מאיבוד שיחות נכנסות (שמשלמים עליהם יותר משיחות יוצאות ) ופעם שניה את ה"תלות" שלי במספר שלי . לאחר שהבניו שם שאני רציני קיבלתי "פטור" מתשלום על שיחה מזוהה חמשך חצי שנה. לאחר כחודש קיבלתי הודעה שדמי המנוי שלי עלו. שוב לא התעצלתי וחיכיתי יפה בתור לנציג שרות ולאחר שאיימתי שאני רוצה להתנתק (כולל תשלום קנס) ולעבור לרשת אחרת קיבלתי הטבה של כ 17 ש"ח לחודש כהחזר שיחות. (העליה בדמי מנוי הייתה 10 ש"ח ). בדצמבר הקנס יציאה מהתוכנית יירד משמעותית וכנראה שבכל מקרה אני אתנתק (אלא אם כן יציעו לי תוכנית אטרקטיבית ) ומילת אזהרה לסיום: סלקום כרגע לקראת מעבר לרשת חדשה ( GSM ) ומנסה למרות הכל לנסות למכור מכשירים מהרשת הישנה ( TDMA ) שהיא למעשה טכנולוגיה שכמעט לא קיימת יותר בעולם ואף אחד לא מפתח אותה. ראו הוזהרתם ! על תתפתו להצעות שלהם (כמעט התפתתי ולאחר חיפוש ברשת ניצלתי ) כל מי שעומד לקראת רכישה של מכשיר חדש אני ממליץ לבדוק היטב (גם אורנג´ לקראת מעבר לרשת חדשה ) במידה ויש שאלות (חקרתי קצת את הנושא לאחרונה...) אני אשמח לענות כאן בפורום או באי-מייל לסיכום כנראה שסלקום מתכוננת להתמודד מול בזק בכך שתהיה בזק על כל מגרעותיה....
 
ההבדל הגדול (עדיין)

בין בזק לבין סלקום, זה שסלקום לפחות לא מונופול, ולכן ברגע שקצת עשית להם שרירים, הם התקפלו. לבזק מה אתה יכול להגיד? אין לך ממש אלטרנטיבה, ואתה זקוק להם יותר ממה שהם זקוקים לך. זאת האמת המרה.
 
למעלה