מי כותב את "דעת אמת" ?
חלק מהמאמרים של דעת אמת מצביעים על ידיעה מקיפה בתלמוד (למרות שמגמתיות ניכרת כמעט בכל טיעון וטיעון). לעומת זאת חלק מהמאמרים מעידים על הבנה שטחית לחלוטין, ואפילו על סילוף. דוגמא טובה למאמר גרוע הוא המאמר "היה קורא בתורה" הדן ב "מצוות צריכות כוונה" בכל המאמר ניכרת הבנה בתלמוד ברמה של נער. הכותב אינו מבין את שיטת הלימוד הנהוגה בתלמוד המאפשרת תרוצים דחוקים לדעות אשר לא נפסקו להלכה. כנראה אינו מבדיל בין "מתכווין לקיים את המצווה" ל"מתכוין לעשיית מעשה". בסופו של מאמר "מקשה" קושיא עצומה על השלחן ערוך: איך פסק בהלכות שופר שמצוות צריכות כוונה, וההפך בהלכות אכילת מצה. קושיא מדהימה ממש, והראשון שעונה עליה הוא......השלחן ערוך בעצמו בהלכות מצה..... עיי"ש פרטי הדברים. השאלות המתבקשות הן: האם ירון ידען היה ראש כולל? האם יש כמה כותבים בדעת אמת?
חלק מהמאמרים של דעת אמת מצביעים על ידיעה מקיפה בתלמוד (למרות שמגמתיות ניכרת כמעט בכל טיעון וטיעון). לעומת זאת חלק מהמאמרים מעידים על הבנה שטחית לחלוטין, ואפילו על סילוף. דוגמא טובה למאמר גרוע הוא המאמר "היה קורא בתורה" הדן ב "מצוות צריכות כוונה" בכל המאמר ניכרת הבנה בתלמוד ברמה של נער. הכותב אינו מבין את שיטת הלימוד הנהוגה בתלמוד המאפשרת תרוצים דחוקים לדעות אשר לא נפסקו להלכה. כנראה אינו מבדיל בין "מתכווין לקיים את המצווה" ל"מתכוין לעשיית מעשה". בסופו של מאמר "מקשה" קושיא עצומה על השלחן ערוך: איך פסק בהלכות שופר שמצוות צריכות כוונה, וההפך בהלכות אכילת מצה. קושיא מדהימה ממש, והראשון שעונה עליה הוא......השלחן ערוך בעצמו בהלכות מצה..... עיי"ש פרטי הדברים. השאלות המתבקשות הן: האם ירון ידען היה ראש כולל? האם יש כמה כותבים בדעת אמת?