ובתכנית הזו ההפקה לא יצרה כימיה טובה עם קהל
לכן יש מספר קטן של צופים ומסמסים והם בעיקר כאלה שיש להם קשר למישהו מהזמרים. דואגים להפסיק כל שיחה אחרי 2-3 משפטים ולא מאפשרים לנו בכל להכיר אותם ולהזדהות עם מישהו, מכניסים במשך היום כמויות אדירות של פרסומות ושירים ממוחזרים בלי טעם וריח, נתנו לבלאגן של אלבז-ביטר-אילנה להמשך שבועיים וכל מי שצפה פשוט ברח מהבושות, סוגרים את השידורים לתקופות ארוכות בסופי שבוע ואם פותחים, לא מודיעים על זה מראש ואנשים לא פותחים בכלל, אין מדליפים מטעם ההפקה בפורום אין כתבות רקע שוות בתכניות טלביזיה, רק באיזה תכנית רדיו שאף אחד לא מכיר אותה. בקיצור - סתם ניסוי בבני אדם שלא עלה יפה. אולי חשבו קופרמן ושות' שיצליחו למכור את הפורמט אבל ממש לא נראה שמי שיאסוף מידע בארץ ישקיע אגורה בתכנית הזו.