מי מבני הנוער ביקר אתמול בקולנוע בחצות?

מגי 336

New member
מי מבני הנוער ביקר אתמול בקולנוע בחצות?

בתי וחברותיה נכנסו לצפות בסרט שאילו ידעתי מראש את תוכנו לא נראה לי שהייתי מסכימה שתצפה בו (ובטוחה שרוב ההורים היו מסכימים איתי). הבנתי שהיה סרט מלא באלימות... סרט קשה לציפיה. מי קובע את התכנים לסרט שאמורים לצפות בו בני נוער??? אשמח לתגובות, הארות והערות
 
סרט בחצות

נראה לי שסרט שמוצג בחצות די רומז על כך שהוא לא מיועד לבני נוער (אפילו שהם בחופש בגלל השביתה). אני ממש לא מתכוונת לפגוע בך, אבל אני חושבת שהאחריות מוטלת על ההורים. הרי יכולת לשאול את ביתך לאיזה סרט היא הולכת ולברר (למשל באינטרנט) מעט על תוכן הסרט. ושוב, ממש לא מתכוונת לפגוע, זו רק דעתי.
 

מגי 336

New member
מדובר בסרט שהוצע לבני הנוער בשביתה

הכניסה חינם עם הצגת כרטיס תלמיד או ת.ז.... ומשם הסרט בלבד לא ניתן להבין באיזה נושא העלילה... אולי אני טועה בכך שאני over מודאגת, ואולי באמת הורים אחרים לא היו נסערים כמוני, אבל חשוב לי מאד להעלות הודעה זו בכדי שמי שאחראי על בחירת התכנים יבין שמדובר בסך הכל בבני נוער בגילאי 15 ומעלה...
 
אז זה סיפור אחר לגמרי

מי באמת אחראי על התכנים? מי מארגן את ההקרנות האלה? העיריה? הנהלת הקניון? אגב, באיזה סרט מדובר?
 

Funky Giraffe

New member
ילדים בני 16 הם לא ילדים בני 12

ככה זה. אני ראיתי את רנדישן, זה מזעזע קצת, אבל לא משהו שיעשה סיוטים בלילה...
 
מוזר...אני שמעתי שביטלו

את הנושא של הצפייה בסרט בחינם בגלל שהרסו כיסאות באיזה חדר קולנוע... בכל מקרה בקשר לשאלה,לדעתי צריך לבדוק את תוכן הסרט ואז להחליט אם כדאי או לא כדאי ללכץ.
 

ba r2 0 1 0

New member
הקרנות חצות לנוער בשביתה

היי מגי. קודם כל אבהיר נקודה, זה שהסרטים בחצות לא מעידים על תוכנם, כי אנחנו מחליטים אילו סרטים יוקרנו. מי זה אנחנו? מחלקת הנוער מחליטה תוך כדי שהיא מתייעצת עם בני הנוער. קשה לי להאמין שהמחלקה בחרה סרט לא מתאים לנוער, כי היא בדר"כ מאוד מקפידה על דברים כאלה, לדוגמה-לא מאשרת לנו להביא הופעה של "היהודים" בשל תכנים אובדניים. אבל יכול להיות, אני אנסה למצוא את הזמן לבדוק (אני פשוט מאוד לחוץ בפעילות בימים האחרונים) ולהעיר. למתלבטים-הסרטים ממשיכים, כמו גם הבאולינג וחדר הכושר HEAT.
 

מגי 336

New member
הי בר ../images/Emo20.gif

זה בסדר... מסתבר שנלחצתי יותר ממה שהיה צריך, שמעתי על מה היה הסרט ונכנסתי בעצמי ל"סרט"... אתמול היה סרט נחמד וגם הבאולינג אחל'ה, כל הכבוד לכם
 
מאכזב לדעת שהם אלו שקובעים את המדיניות

וההתייעצות המניפולטיבית של מבוגרים עם בני נוער לא על באמת שווה משהו. ולומר שלא רוצים להביא את היהודים בשל תכנים אובדניים זאת התחסדות מעצבנת לאחר שהם לא התנגדו להביא אומנים שמאמינים באידיאליים יותר גרועים. (מישהו אמר סבלימינאל וגזענות?) ובסופו של דבר איזה מין חופש פעולה הם נותנים במקרה כזה? ועד כמה נגררים ודפוקים הם חושבים שבני הנוער בכפר סבא?
 
כן, מדובר על מחלקת הנוער

אכן מדובר על מחלקת הנוער של עיריית כפר סבא ועל אופן העבודה שלה מול גופי מנהיגות הנוער
 

ba r2 0 1 0

New member
נדבר על זה בפגישה בינינו...

הצטייר מצב שלא מעיד באמת על מה שקורה בשטח, לפחות לא בתקופה הזאת... אני לא מרגיש טוב ואין לי כח להתחיל לחפור ולהסביר באמת על היחסים בין הנוער למחלקת הנוער (שאגב-טובים מאוד. האנשים האלה הם לא אנשים פוליטיים, אלא אנשי מקצוע שבאמת מאמינים בכוח של הנוער לשנות, להשפיע וליצור, אוהבים את העבודה עם נוער ונרתמים כמעט לכל שגעון שאנחנו או מסגרות אחרות מעלים להם). בקיצור, נדבר על זה. זה לא אותו מצב כמו ששמעתי במעורפל שהיה פעם...
 

ba r2 0 1 0

New member
הפגישה רק בחיתוליה

ובשלבי תכנון אז עוד לא הספקנו להזמין! חחח בכל מקרה בדקנו אתמול עמדות וכנראה ניפגש יום רביעי בערב! את מוזמנת כמובן!!! :) עכשיו בגללכם אני אצטרך להוסיף נושא לסדר היום של הפגישה עד שהדפסתי אותו...! סתםלא בניתי אחד... גם זאת לא הייתה אמורה להיות ממש פגישה בענייני מועצה... אבל נו שיהיה.
וכדי שלא נהפוך את הפורום למקום שיחות הועידה שלנו אני אעבור ברשותכם לאימייל.
 

Funky Giraffe

New member
חח לא מאשרים לכם היהודים? יששששששששששש

תגיד להם שיביאו את Funk you: המסר חינוכי ... ;)
 

יאסון1234

New member
סליחה עידו פשוט הייתי חייב...

(שמנה! כל ציצי שלך שוקל כמוני...) אולי לא חינוכי אבל נו באמת כאילו שזה מה שמשנה פשוט תביאו אותם הם טובים ואתם יודעים ;) (הכוונה ל-Funk You)
 

VIVIAN3

New member
מוזר...

חברה שלי התקשרה להיט ואמרו לה שהכניסה חינם הסתיימה
 
למעלה