מי מסתתר מאחורי בנט ואיילת שקד?

מי מסתתר מאחורי בנט ואיילת שקד?

מספר 13 של בנט

נגד שירת נשים, תומך בשחרור מחתרת בת עין: הלל הורוביץ, תושב חברון ועל פי הסקרים - חבר בכנסת הבאה, הביע בעבר עמדות הפוכות מראש רשימתו. שני פניו של הבית היהודי

ההתנגדות לשירת נשים הינה "ברורה ומפורשת", ערביי ישראל הם "אורחים בארצנו". כך לפחות סבור הלל הורוביץ, מספר 13 ברשימת הבית היהודי לכנסת ותושב היישוב היהודי בחברון. הורוביץ (48), שבבית היהודי מעדיפים כנראה לנסות להסתיר מהציבור הרחב חלק מעמדותיו, הוא אחד מנציגי מפלגת האיחוד הלאומי שהתאחדה עם רשימתו של נפתלי בנט. מפלגה זו מזוהה עם שלושת הרבנים דב ליאור מקרית ארבע, זלמן מלמד מבית אל, שהורוביץ הוא גם חתנו, וחיים שטיינר מירושלים.

בשנתיים האחרונות פרסם הורוביץ מספר מאמרים בעלון "גילוי דעת", שמחולק בבתי כנסת, וזכה בו למדור בשם "הלל אומר". במסגרת מאמריו הוא הביע לעתים קרובות עמדות שאינן ממש תואמות את אלה של נפתלי בנט. כך, למשל, בדצמבר 2011 בעיצומה של הסערה הציבורית סביב הדרת נשים תמך הורוביץ בחיילים שיצאו מטקסים צבאיים שבהם שרו חיילות. "רק נזכיר לעצמנו על מה יצא הקצף?", שאל הורוביץ וענה: "על 'פשע' גדול ונורא, שחיילי ישראל הנאמנים לדבר ה' לא הסכימו לשמוע שירת נשים. והרי זו הלכה ברורה ומפורשת ללא כל חוק בסיטואציה המדוברת, וחבל שמתוך המחנה הדתי לא כולם מדברים בשפה ברורה בנדון".

באותו מאמר כתב הורוביץ כי "אין ציבור כציבור הדתי שמכבד את הבנות ואת הנשים הבונות את בית ישראל, המחנכות את ילדינו ונושאות בעול הבית וגידול הילדים" ואף הציע לשליחי הציבור לצאת בקריאה לקצר את שעות העבודה של אמהות ברוכות ילדים. לדבריו, "מי שדואג לכבודן של נשים וחפץ בתרומתן חייב לאפשר להן לחזור הביתה בשעה סבירה ולהקל עליהן בגידול הילדים ובחינוכם מבלי שמשכורתן תיפגע".

ספק אם בנט עצמו מתנגד לשירת נשים או תומך בדעות השמרניות האחרות של חברו למפלגה. אם כבר להיפך, שכן לעמוד הפייסבוק הרשמי שלו העלה יו"ר הבית היהודי סרטון שבו מופיעה ושרה מועמדת דתייה בתכנית "דה וויס". בנט כתב על המועמדת אופיר בן שטרית כי "לפעמים יש שיר או מישהו שפשוט כובש אתכם. במוצאי שבת הופיעה הנערה אופיר בן שטרית עם קול טהור ונראה שגם אישיות קסומה".
 

mr dish

New member
ומי מסתתר מאחורי הגברת ישימושיץ`? ירחיב פוצנה

יימר? מראשי המלשינון האנטי-לאומי...

או סתיו שפיר, מהאנרכיסטיות החדשות שקוממו את מיטב הנוער כנגד שירות צבאי, בעד הפגנות עבלין ונעלין....

או מראשוני השחיתות השלטונית של בעלי השררה ומגדולי ממני המינויים הפוליטים , פואד בן אליעזר...

או הנכדה הסוטה של קסטנר, זו שמטיפה בגלוי לא להתגייס ולא לשתוק על אף מעשה ציוני בשטחי ארץ ישראל...

אני מעדיף את חבריו של בנט, בכל רגע או מקום נתון.....
 

ספרן

New member
קצת הבהרות

אף על פי שהלל הורוביץ הוא לא "כוס התה שלי", הכותב למעלה (מן הסתם נציג ליכוד) מדבר בדמגוגיה זולה.

הורוביץ לא כתב כלום נגד נשים שרות בצבא, אלא תומך בחיילים שהחיליטו לצאת ממופע של שירת נשים, כיוון שזה נוגד את אמותם ואת אמונתו של הלל הורוביץ ושל עוד כמה. מה רע בזה ?

ועוד - הפרימיטיבי הזה "הציע לשליחי הציבור לצאת בקריאה לקצר את שעות העבודה של אמהות ברוכות ילדים". הפלא ופלא, כל עובדות המדינה שהן אמהות לילדים זוכות להטבה של קיצור שעות העבודה ("משרת אם") בלי שפרימיטבי מחברון ידרוש זאת. נדמה לי שזה הותקן אי שם בזמן שלטון מפא"י.
 
למעלה