מי מצטרף למועדון "אני שונא את ניק"?

מי מצטרף למועדון "אני שונא את ניק"?

אזהרה: הודעת ספוילר - פרקי ארה"ב
20.3.06 - פרק חזק ששווה לראות. לאן הבושה נעלמה? מסתבר שלא היתה כזו לניק ניומן. נכון, בהתחלה התלהבתי מהכימיה שלו עם פיליס. נכון, הם כיפיים לצפייה ביחד אבל מה עם שרון המסכנה
פיליס לפחות מביעה אי-אלו סימני חרטה... ניק בקושי חושב על שרון ונוח. שרון כ"כ מתוקה וכואב הלב עליה. היום כנראה האסימון ירד והיא הבינה שלניק יש רומן עם פיליס. המלון בכרטיס האשראי, הקופיף, כל ה"מריבות" שלכאורה יש לו עם פיליס ואתר הניומנז שאין בו בכלל בעיה כפי שהשניים טענו. שחקנית מעולה, שרון קייס. היה רגע אחד (נדמה לי שזה היה אחרי שפיליס הסבירה כיצד לה ולניק יש את אותו הצעצוע) שממש ראו בעיניים שלה שהיא מסתכלת על פיליס באופן שונה, מבט של כאב ותדהמה כאחד. ואח"כ, כשאמרה לניק "מקווה שבעיות האתר יסתדרו" ביחד עם המוזיקה זה היה ממש מרתיע. כאילו עוד רגע היא תהיה רוצחת סדרתית. וכ"כ מגיע לו למות... וחוצמזה, גלוריה דפקה הופעה בהשקת מוצר glo again בהדרכתו של ויקטור ניומן שנהנה לתקוע לג'ק (ואפילו חייך חיוך מאוזן לאוזן הפרק - ממש נדיר).
 

python 4

New member
../images/Emo58.gifפרקי ארה"ב!../images/Emo58.gif

לא, אני לא רואה את פרקי ארה"ב, אני פשוט שמחתי לשמוע את החדשות הטובות שניק החליט לזרוק סוף סוף את הבלונדינית עם הפרצוף "תרחמו עלי, אני כל כך מטומטמת שקוראים לי בסדרה כמו במציאות כדי שאני לא אתבלבל" שלה. וכמובן - נהדר שפיליס שוב יוצאת לציד, אצלנו היא יוצאת חנונית מפרק לפרק.
 

The Abbott Girl

New member
אני מצטרפת ../images/Emo58.gif ../images/Emo72.gif

אף פעם לא סבלתי את שרון, הגיע הזמן שניק יזרוק אותה לכל הרוחות [אחרי שהוא בגד בה כבר אלף פעם למה מצפים?!] אבל מה נו שפיליס תחזור לג'ק זה לא פייר!!! מישהו רוצה לעדכן אותי עם מי ג'ק עכשיו?
 
../images/Emo58.gifמאוד מרגש...

הרומן בין פיליס לניק.. אני עוקבת בדריכות ומתרגשת כל פעם מהעוצמות שיש בינהם... שרון מסכנה,אבל ניק ופיליס זה פשוט זה!
 

raz the 1

New member
../images/Emo58.gif

מה נסגר בסוף עם שילה ??? מה סוף העלילה איתה... אודה אם מישהו יענה לי
 

raz the 1

New member
אני דורש יחס להודעה מעליי שאלתי

שאלה... זה חשוב לי תודה
 
אם כבר השרשור עוסק בעתיד אז../images/Emo58.gif

אולי מישהו בבקשה יכול להגיד לי מתי המאמי אשלי באשיום
(מקנזי האחת והיחידה) עוזבת אותנו לאנחות ולנעליה תיכנס ממש לא מעניין מי... ואם כבר אז מתי כבר יגיע הפרק שטרישה יורה בראין בשוגג. (לא שאני מחכה כבר שזה יקרה לו חלילה) אבל ככה אני יידע כמה זמן עוד אני יצטרך לראות את טרישה החולנית הזאת. כל הדיבורים הדימיוניים שלה עם מאט קלארק ממש לא עושים לי את זה.
 
ומה משותף לבריטני ול"חברים"?../images/Emo79.gif

היום ברצף "חברים" בערוץ ביפ, שודר הפרק "החתונה של מינדי", הפרק שבו האקס של רייצ'ל (שאותו כמובן היא עזבה בחופה), התחתן עם החברה הטובה שלה מינדי. הקיצר הלהקה שם שרה את השיר שבריטני שלנו (וזה עלה לי בבריאות כרגע להגיד שלנו) שרה לשון לפני שבוע בפרק במסיבה של ג'ק בבית אבוט. אני ממש לא מאמינה שזכרתי את זה.
 
למעלה