מי מצטרף לתה עם לימונית ?

מי מצטרף לתה עם לימונית ?../images/Emo96.gif

נחתתם כבר ? הרגליים בתוך נעלי הבית החמות? הדרדקים במיטות ? זה הזמן להצטרף אלי לדיון שכותרתו " לגהץ או לשלם" ובתרגום בגוף הסרט לשלם בכרטיס אשראי או לשלם בכסף מזומן. מה אתם מעדיפים ולמה? בשווקים בדרך כלל אין אפשרות לשלם בכרטיס אשראי , בעלי הדוכנים ואפילו החנויות עובדים על מתח רווחים נמוך והם מעדיפים כסף מזומן . ויש גם חנויות המעניקות לך הנחה במידה ושלמת במזומן. אולם אליה וקוץ בה , אם זיהיתם מציאה שווה אתם עשויים לשלם במזומן על מנת להרוויח את המחיר הנמוך ובאותה עת לעמוד במינוס בחשבון הבנק בשל המשיכה . מצד שני החיוב בכרטיס האשראי הוא דחוי , ניתן לעשות בו שמוש של רכישה בתשלומים ולא לחרוג בחשבון. האם אתם נוהגים לחסוך לקראת קניה מתוכננת האם אתם קודם קונים ואח"כ משלמים האם במזומן או באשראי ספרו, נמקו והסבירו ....... מי בקש עם סוכר מי בקש עם סוכרזית? ומי בכלל בקש קפה ............
 

foggy night

New member
תה יסמין. כפית וחצי סוכר חום

ככל - משלמת באשראי. סיבות: 1. בנקים גובים עמלה על כל משיכה (בדרך כלל. היום בחשבון סטודנט לא גובים לי, אבל התרגלתי) 2. אשראי צובר כוכבים / נקודות וכו' - מהסוג שמעולם לא ניצלתי אבל אולי אתם מנצלים 3. למי שיש מינוס - עוזר לדחות את הגרעון המתגבר והריביות הנלוות אשראי דחוי / מחולק וכו' - דרך של הבנק להרוויח עלינו ודרך לעבוד על עצמנו שחודש הבא נהיה עשירים יותר. לא דוחה ולא מחלקת. גם אם זו קניה ב- 1000 שקל. משלמת במזומן כשהסכומים נמוכים (מתחת ל- 20 ש"ח) או בשווקים ומקומות שלא מאפשרים אשראי. משלמת במזומן אם זה ייתן לי הנחה במחיר המוצר.
 

דנטל

New member
נמנעת מתשלומים

אני עשויה לחסוך לקראת קניה מתוכננת. בחודשים יותר קשים, אשלם בכרטיס אשראי החל מהעשירי בחודש, כי לא אוכל לפני כן. במזומן אשלם החל מהראשון בחודש, כי לא אוכל לפני כן.
 
נס חזק עם 1 וחצי סוכר פורפאבור |שוק

וכוס שקופה בבקשה. אני קונה ה כ ל בכרטיס אשראי. למה? אצלי תמיד אין מזומן. באים החבר'ה כל היום ושואלים "אמא, יש לך חמישה שקלים?", "אמא, יש לך כסף קטן"? כך שגם אם יש לי מזומן הם תמיד דואגים שהוא לא יישאר שם. אם הולכים לשווקים פשוט אני לוקחת איתי את הכספומט הצמוד שלי. כן... בעלי . אצלו, בניגוד אלי, תמיד יש כסף בארנק.
 
גיהוץ או לא

בשוק אני מעדיפה להיות עם מזומן , אפילו לא עם צ'קים (יש סוחרים שמוכנים לקבל צ'ק ויש אפילו כאלה העובדים עם כרטיסי אשראי- ככה אני יודעת מתי הגבול ולא גולשת למחוזות הבלתי אפשרי. קניות גדולות - רק באשראי כדי להיות מחוייבת ביום אחד בצורה מסודרת וידועה ומתוכננת. אין אצלי כמעט בכלל קניות ספונטניות גדולות.
 
בעולם המודרני בו אנו חיים ../images/Emo130.gif

הגעתי למסקנה שצריך להתנהל עם אמצעי תשלום מקבילים מזומן וכרטיס אשראי לקניות הגדולות כרטיס אשראי נוח ניתן לחלק בתשלומים לך תקנה מכונת כביסה או מכונית עם חבילת שטרות לא מציאותי ...נכון......... לשווקים לקניות הקטנות מזומן ! יש בקרה מוציאים בדיוק כמה שצריך מכניס אותנו למסגרת. משתדלת לקנות כל חודש בדיוק מה שאנחנו צורכים הפסקתי עם האגירה של 1+1 רק אם אני מזהה מוצר שהוא מציאה אמיתית
 
למעלה