מי עבר את שלב 13 בליצנים? :)))

aaa123

Member
לא להפסל בשלב 13 זה אפשרי אבל למיטב ידיעתי

בלתי אפשרי לעבור לשלב 14 אני הצלחתי להגיע לשיא אישי של 3765 ברמת מתאמן כשנפסלתי רק ברמה 13 פעם אחת או פעמיים(אני לא לגמרי בטוח אם זה היה פעם אחת או פעמיים). אין לי תוכניות לשחק ליצנים לא ברמת מתאמן כל עוד הבאג שדיווחתי עליו לא יתוקן. אני מעריך שיש אנשים שלא נפסלו בכלל,ונתקעו ברמה 13 ואני משער שמקומות 4,5 בטורניר סוף שבוע בליצנים לא נפסלו כלל.
 
נכון, לא להפסל בשלב 13 זה בהחלט אפשרי אבל....

להגיע לשלב 14 - בינתיים, בלתי אפשרי. אני אישית, עברתי את שלב 13 4 פעמים. כולנו תקועים ב"קומה" 13 -
- אני תוהה מתי יתוקן הבאג, אם בכלל יתוקן. תודה שהגבת לשאלת הסקר שלי.
 

aaa123

Member
אכן ואני יכול להוסיף שלמעשה ברמה הגבוהה המשחק

הוא לא משחק של זכרון אלא משחק של מי מקליק יותר מהר עם העכבר(גם אם לא מנצלים את הבאג). אני מעריך שיש מספר אנשים שמסוגלים לא להפסל כלל אם הם רוצים במצב שמספר הליצנים לא עולה על 6. במציאות גם אחרי שאני מודע לבאג אני לא יכול להבטיח שלא אנצל את הבאג בטעות כי אם צריך להקליק בסוף 3 פעמים על אותו ליצן ואני רוצה לעשות את זה מהר ככל האפשר אז אני יכול בטעות להקליק 4 פעמים. במשחקי אימון אני כמובן גומר את המשחק במקרה שבטעות עשיתי דבר כזה כך שאני לא מחשיב תוצאה בתנאים כאלו לשיא אישי. אני מאמין שבתנאים הנוכחים אם אתאמן ואצליח לא להפסל כלל אוכל להגיע לקצת יותר מ4000 אבל לא ליותר מזה.
 

aaa123

Member
לראשונה הצלחתי לא להפסל בליצנים כמתאמן

והתוצאה שלי 4135 היו חסרות לי בערך 2-3 שניות כדי לקבל ניקוד על תרגיל נוסף. אתנסח בזהירות ואגיד רק שהמסקנה מהמשחק הזה היא שההשערה שלי שלא מקבלים בונוס מיוחד על פתירה נכונה של כל התרגילים לא הופרכה. עדיין יתכן שמקבלים בונוס מיוחד וגבוה על פתירה נכונה של כל התרגילים אם עושים את זה קצת יותר מהר ממה שאני עשיתי את זה ,וזה יכול להסביר את השיא הקיים בליצנים אבל אני לא מאמין באפשרות זאת.
 
למעלה