מי עוזר לי למצוא עבודה בחיפה

snowbol

New member
מי עוזר לי למצוא עבודה בחיפה

טוב אז ככה,סצנת הפאבים בחיפה היא בעייתית ביותר, מצד אחד אין הרבה פאבים איכותיים מצב שני האפשרות להכנס לאיכותיים היא רק בפרוטקציה. מישהו פה יודע על פאב שמחפש ברמנים עם נסיון ? נ.ב עברתי על כל אתר באינטרנט בחיפוש מודעות דרושים..
 

obbb

New member
מנסיוני

אומנם אני לא גר באיזור חיפה, ואכן שמעתי שהוא בעייתי, בכל אופן מהנסיון שלי עבודה בתור ברמן לא מחפשים באתרים ומודעות דרושים! פשוט הולכים ושואלים אם צריך ועוברים מקום אחר מקום עד שמוצאים. זה לא קל ולא פשוט אבל השיטה שלי - עוברים במקומות בעדיפות ראשונה ולאט לאט מתפשרים עד שתופסים משהו.
 

Ronnie O

New member
כדור שלג,

אם אתה רוצה להפגין נוכחות ולהראות עד כמה אתה שירותי ומלא ביטחון עצמי- תעשה את זה פנים מול פנים ולא בטלפון.. והפאבים בחיפה בד"כ דורשים הרבה נסיון וגיל...
 

snowbol

New member
אז ככה

אני עברתי בכמה פאבים אבל זה לא ממש עוזר כי המנהל בד"כ לא נמצא...ועד שכבר מחפשים ,אז רוצים ברמניות. בכלל יש הרגשה כללית שבלי פרוטקציה מאד קשה להכנס לאחד הפאבים שאפשר לעשות בהם כסף.
 

Ronnie O

New member
אתה פשוט צריך להראות בטחון עצמי

גבוה. כזה שמקרין שהבעלים אידיוט אם הוא לא לוקח אותך כי אתה כל כך טוב ומדהים בעבודה שלך. אני רצינית לחלוטין. אסרטיביות הוא שם המשחק
 

maxfain

New member
מסכים אבל לא להסחף

אסרטיביות לפעמים נמהלת ביהירות יתר.. כיוון שאנחנו אוהבים למהול (ולפעמים לא), לפעמים עדיף לנו לקחת מישהו קצת פחות אסרטיבי ומועד לכשלון (נסיון של הרבה כאלו).
 
למעלה