מי פה שמע את הספשלים לפורים?

Ras Arbel

New member
מי פה שמע את הספשלים לפורים?

מי פה שמע את הספשלים החדשים של רודבוי לפורים? ומה יש לכם להגיד? באמת היתה מסיבה חזזזזזזזזזקקה שריפה אש אין מה לאמר! מההתחלה ועד הרגע שהתגלגלתי החוצה במיוחד הספשלים וההופעות החיות על המיקרופון. ומילה לחבר'ה הצעירים - יוט' יקרים... פעם הבאה אם אתם רוצים מיקרופון - או שתתדרשו או שתקחו בכח. seeeeen! ואם אתם מאמינים בכישרון שלכם ורוצים להקליט לרודבוי (ואפילו לסאונדים מחו"ל) דברו עם רמי או רודי או טבסקו או איתי (אפשר גם במייל) [email protected] יאללה בהתאוששויות.... אהבה אחת, ראס ארבל נ.ב. ציינתי את זה גם בוואלה - בערב בסלואו משה ניגנב טלפון מהילה (hilalilove) שהיה מוצמד לתעודת זהות ורשיון נהיגה. אני משוכנע שמי שלקח את זה הוא לא חלק מהקהילה שלנו אבל אם מישהו יודע משהו בבקשה להודיע למנהלי הפורומים - cuz rasta nuh deal wid stealing!!!!
 

s h i d a n

New member
יאללה ארבל!!

סוף סוף רואים פנים מאחורי השם, יספקט מאן!!! ספיישלים לפנים, אמ סיז לפנים, טיונים לפנים, קיצר רודבוי סאונד א צ'מפיון סאונד
 
אחלה ספיישלים!!! =)

אה תגידו, זה רק אצלי או שהשירים 1 ו-6, 2 ו-7 ו-3 ו-8 חוזרים על עצמם?? שיהיה לכם יום נפלא- המיטה קוראת לי לישון
-כשף!
 

Nechi Nech

New member
יאמאן.

באמת ביגאפ ארבל! אין מילים... ספיישלים שורפים אחד אחד!!!! וכל החבר'ה שעלו על המיקרופון באמת באמת שרפו ת'מקום! אקח לתשומת ליבי כל מילה ומילה אחי.
 
למעלה